Verjaardagfeest.

18 oktober 2010 - Ware, Verenigd Koninkrijk

De foto's staan er al eerder op... Maar hier is het verhaal, kon het niet afmaken want de kids werden wakker. Was weer tijd om aan het werk te gaan.

Het was een gezellig weekend bij de familie gebleven want Ruben en Esmée waren jarig. Feest!!! Omdat ze jarig waren gingen we vrijdag naar menic ceremic (kiramiekschilderen) printjes maken van de handjes en voetjes van de kids. We hadden laasjes uitgekozen als spaarpot zijnde. Hebben ze er ook nog iets aan. Het was in een half uur gedaan. We hoeden alleen maar de kids vast te houden en een vrouw die deed alles. Dat vond ik wel jammer dat wij het niet zelf mochten versieren. Dat ze helpt met de printjes snap ik maar verder verieren deed zij ook. Van de week nog even de laarsjes ophalen en dan kunnen ze mooi in hun kamertje komen te staan... (wanneer die af is)

Zaterdag was de dag voor de kids. Hun verjaardag! Ze hebben heeeeel veeeeel kaartjes gehad. Het is normaal hier als je een kado geeft om er een kaartje bij te doen. Door het hele huis staan er kaarten nu. Steve zijn familie kwam s middags gezellig met ze allen tegelijk. Korte gaos in het huis... iederen gedag zeggen, niet feliciteren dat doen ze hier niet... Vond ik wel een beetje raar. Sommige gewoontes kan ik denk niet goed aan wennen.... De familie bleef gezellig mee eten, een klein simpel bufet hadden Na het slaapje gingen ze hun kadotjes uitpakken, Er zaten leuke dingen. Veel dingen voor in bad ook, weet niet of we nog gewoon in bad kunnen zitten nu... S avonds was ik gesloopt. Al dat engels praten, gaat steeds beter maar is nog wel vermoeind omdat ik me nog heel erg goed moet concentreren er voor.

Zondag begon rustig, lekkere herfstdag. Beetje fris maar lekker met het zonnetje er bij. Na een lekker ontbijtje en even gezellig nog gekletst over gister met Steve zijn we met de kids omdat ze niet wouden slapen een groot rondje gaan wandelen. Door het bos achter het huis, langs voetbalvelden, bij Van Hage (nederlands tuincentrum, naja door nederlanders opgezet) even wezen kijken, langs een stuk natuurgebied en het water terug naar Ware gewandeld. Waren wel zeker  2uur  onderweg. S middags kwamen er nog 8 baby's met hun oudes gezellig op bezoek. Met de ouders en kids heeft inge zwangerschapsgym gehad en vierde ze het in 1x met ze allen tegelijk. Makkelijk zijn we er snel weer vanaf. Het was wel gezellig en dan zie je ook de verschilen tussen de kinderen. Na dit drukke weekend had ik voor vandaag maar een rustig dagje gepland om de kids weer een beetje in een ritme te krijgen. Dat duurt denk nog eventjes voordat het helemaal goed gaat.

Voorlopig heb ik nog veel leuke en drukke weekenden.

Volgende week ga ik naar Jessica, en met andere Jessca naar een pub, en nog wat zien van Londen.

28 oktober vlieg ik voor een weekendje terug naar Nederland

5 November Girlsweekend in Londen met Jessica Sulkers, Zoe komt ook gezellig! En nog een paar meiden.

26 November komt mijn MAMA :-) samen met Ada, Tante Joke en Tante Jeannette om gezellig iets te zien van Londen en te gaan Kerstshoppen...

Kerst: In Nederland vieren. Gezelllig thuis bij mijn familie.

De weken vliegen voorbij, de andere wekenden zijn zo weer vol. Met gezellige dingen doen met een van  de Jessica's.

Voorlopig vermaak ik mij hier nog onwijs goed!