Van alles!

22 augustus 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Het is weer even geleden dat ik een blog heb geschreven. Was ook wel vrij druk of maakte me zelf druk. Er is dan ook veel gebeurd hier in Engeland en Nederland.

Ze hebben een nieuwe au pair gevonden! Zij was over voor een weekend en het was erg gezellig, allemaal dingen gedaan wat ik normaal niet kon doen met de kids omdat je 2 begleiding nodig heb. Even misbruik gemaakt van de situatie. Zo zijn we wezen zwemmen dat was erg leuk en de kids vonden het ook super. Ook zijn we bij een grote boerderij geweest met speeltuin enz.

Daarna vloog ik zelf donderdag middag naar Nederland toe. Me vader dacht me binnen op te halen maar ik ging door de eerste en beste deur naar buiten en op de borden stond blijkbaar aangegeven dat ik bij nummer 4 uit zou komen en ik kwma uit 1. Dus was hem en Jeannette daar misgelopen en trof ik mama aan bij de auto. De voglende dag zijn we wezen kijken voor een nieuwe auto voor mij! Heb er 1 gevonden een mooie cirtroen c1 wit. Ook zijn we nog wezen dim summen en lennart zijn verjaardag gevierd.

Maandag had ik nog een sollicitatiegesprek maar na het gesprek en gelijk mee gelopen had ik zelf besloten om daar toch niet te gaan werken en rustig verder te gaan zoeken. Ik heb nog even voordat ik thuis ben.

Afgelopen weekend ben ik met Wendy (nederlandse au pair) naar het park gegaan in Londen daar heerlijk gezeten en gekletst en mensen gekeken. Dat was erg gezellig.

Zondag ben ik naar het strand gegaan met Steve, Inge en de kids. Dat was erg leuk en lekker. Al moet ik zeggen dat de nederlandse stranden toch fijner zijn met al het zand. Hier was het voornamelijk stenen en schelpen. Ook heb ik nog nooit zo lang gereden naar het strand. 1.5uur! Met Esmée gaan zwemmen in de zee. Ze hield je wel goed vast maar ze vond het wel leuk als dan de golven er aan kwamen. Het was een heerlijke dag.

Nu de laaste week alleen aan het werk want volgende week is Tjitske de nieuwe au pair er bij en ga ik haar alles  laten zien.

Tot de volgende Blog!

1. Marry:
    22 augustus 2011
    Wat goed dat je het jaar hebt vol gemaakt. Rustig aan maar met zoeken voor ander werk alles komt vanzelf wel goed. En met een autootje is het nu heerlijk toeren.

Veel succes de laatste weken.
    Groetjes.
  2. Sjaak en Carla:
    22 augustus 2011
    Wat vliegt de tijd hé........
    het jaar is wel heel snel omgevlogen.
    Vergeet niet de laatste weekjes extra veel te genieten hè.
    Ik kom nog graag één keer naar je toe!!!

xxx