op naar de laaste week/dagen.

6 september 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Het einde komt nu snel in zicht! Het is nu al weer dinsdag en zaterdag vertrek ik naar Nederland toe. Maar daar hoort dan ook wat dingen bij afgelopen week en deze week.

Afgelopen week was de nieuwe Au Pair gekomen. Ik heb haar toen een paar dingen laten zien wat er te doen is voor met de kinderen. En waar het is. Zo kan zij alvast de kinderen een beetje leren kennen en de kinderen haar. Het is wel eens moeilijk voor mij om het echt los te laten, want soms komt ruben heel erg naar mij toe en mag ik het alleen maar doen. Dat is wel eens lastig. Maar ik worstel me daar nog even door heen de komende 2 dagen.

In het weekend was ik vrijdag nog een keertje naar Londen geweest. Toen had ik gelunchd met Jessica en 2 vriendinnen van haar en zijn we nog even Camden in gegaan. Daarna ging ik naar de musical met de nieuwe au pair. Dat was erg leuk en gezellig!

Zaterdag avond had ik een beetje een afscheidsparty moet het toch een naam geven elk feestje! Ben ik met Jagoda, Marije en Tjitske (nieuwe au pair) wezen uit eten en daarna gaan stappen in Hertford. Het was een super gezellig avondje heerlijk bijgekletst zo zonder kinderen en met een lekker drankje er bij. Het was super, helaas word het nu weer een tijdje wachten voordat we elkaar weer zien. Gelukkig bestaat er ook de andere manieren van communiceren! :-)

Zondag ben ik begonnen met me koffer inpakekn. Dan kom ik er toch wel achter dat ik veel spullen had hier! Nu maar kijken of ik het allemaal in past en anders nog even een extra koffer kopen. Gelukkig zit ik niet met de stomme kilo's want ga samen met mijn moeder terug met de boot. (hoop op mooi weer want dan kan ik nog even zonnen:-)

vanavond ga ik eten bij een Nederlands gezin hier, Kijk er nu al naar uit. Ook weer even een moment praten zonder de kinderen er bij. Dat praat een stuk rustiger. Morgen nog even naar Zumba en wat laten zien aan Tjitske waar ze het kan vinden. Donderdag nog even zwemmen met de kids en Jagoda en haar zoontje. Daar heb ik nu ook al zin in want ruben en esmee vinden dat ook super leuk. Donderdag avond komt mijn moeder over, kan ze mooi helpen tillen. Vrijdag nog een leuk dagje van maken hier in de omgeving en dan savonds uit eten met de familie. Eigenlijk heb ik het nog wel een beetje druk de komde dagen maar wel met leuke en soms ook wat moeilijkere dingen.

zaterdag is het vreog uit bed om optijd bij de boot te zijn. Dan kom ik om 16.45 aan in hoek van holland waar mijn papa ons komt ophalen:-) Dan zit mijn tijd er ook op als Au Pair hier.

Dit was mijn laaste blog vanuit Engeland. Zal nog een blog schrijven als ik thuis ben hoe het de laaste dagen was en hoe het thuis bevalt.

1. Det:
    6 september 2011
    Heey Nien! Kzie je berichtje net binnenkomen dus, voor de laatste keer dat je nog in Engeland bent, een berichtje van mij. Geniet nog van alle leuke dingen deze laatste dagen daar! En héél veel succes met afscheid nemen, want dat zal vast best wel lastig worden! :-( Super dat je moeder je op komt halen! Een hele goede reis alvast! Dikke kus, ook voor je moedertje! :-) Liefs Det xxx
  2. T.Joke:
    7 september 2011
    Hoi Nina, Fijne laatste dagen en een goede reis terug met de boot (rustige zee). Doe de familie van mij de groetjes en ik zie je weer in Holland.
    Gr. en Xjes T.joke
  3. Marry:
    11 september 2011
    Geweldig Nina hoe jij dit jaar hebt beleeft. Een prachtig moment in je leven.
    Een mooie terugreis voor jou en Carla.
    Groetjes van Willem en Marry