Laaste week alleen met de kids!

29 augustus 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

De tijd vliegt nu heel erg hard! Afgelopen week was mijn laatste week alleen met de kinderen. Dat betekend dus ook dat ik over 2 weken in Nederland ben!

Omdat het me laaste weekje met ze alleen was heb ik nog wat leuke dingen gedaan. Gaan picknicken in het park, naar een klasje nog afgesproken met wat vriendjes van hun. Mijn aller laatste dag alleen met hun ben ik naar de dierentuin geweest! Dat vonden ze erg leuk en sliepen pas toen we terug gingen naar huis. Dat was rond 3 uur! In plaats van om 1 uur. Ze deden het heel erg goed, heerlijk rond gelopen verschillende dieren en shows gezien. We hebben ons goed vermaakt moet ik zeggen. Ze waren ook van sommige dieren erg onder de indruk! Want bij de vogelshow vloogen ze vlak over onze hooft heen en zag je ruben opkijken en er naar wijzen. Zo schattig was het. Toen we thuis kwamen was ik helemaal gesloopt maar wel voldaan van een leuke dag met ze! Daarna hebben we ook heerlijk relax gedaan en ons niet te druk gemaakt maar wel leuke dingen.

Vrijdag was ik nog even wat door de kerk hier georganiseerd werd bij de speeltuin wezen kijken en doen. Veel bekende weer want de buurt ging er wel op af. Savonds hadden ze ook een Bingo en daar ben ik heen geweest samen met Jagoda die het voor het eerst speelde en het helemaal niet kende! Dat kon ik me niet voorstellen iemand die het niet kent maar het bestaat. Het was een gezellig avond en heb leuke prijzen gewonnen.

Zaterdag was ik nog even naar Greenwich geweest daar naar de markt en wat rond gelopen. Het is ook een deel van Londen maar ik vond het er anders uit zien omdat het aan het water lag en rustiger. Heel anders dan het centrum van Londen.

Gister is de nieuwe au pair aangekomen. Met haar ga ik morgen op stap om alles te laten zien hier in de omgeving. Vandaag was ik nog vrij omdat ze een nationale vrije dag hadden. Ga met haar nog 2 leuke gezellige weken van maken en dan neemt zij het van mij over.

Tot de volgende Blog!

1. Jeannette:
    29 augustus 2011
    Hoi Nina,

Je heb er een leuke week met de kids van gemaakt.
    Succes met het inwerken van je opvolgster en geniet nog van de laatste twee weken.

Groetjes Jeannette
  2. Marry:
    30 augustus 2011
    Wat vliegt de tijd zeg. Alweer bijna een jaar.
    Jou kennende wordt de nieuwe au-pair goed ingewerkt.
    Hopende op goed weer en veel gezelligheid de laatste twee weken.
    You did a good job girl!
    Kus.
  3. Jessica Stam:
    30 augustus 2011
    Geniet van je laatste weken! Tot snel, dikke kus xx