Weer terug in Nederland.

24 september 2011 - Zoetermeer, Nederland

Ik ben nu weer 2 weken terug in Nederland en er is al weer een hoop gebeurd! Begin bij het begin dus het afscheid van de familie en weet zeker dat ik ze nog een paar keer zie!

Vrijdag waren de kinderen de hele dag vervelend en zaten maar te jammeren. Sochtends vonden ze het wel erg gezellig toen mijn moeder en ik net wakker waren en kwamen gezellig ons even gedag zeggen. Later Esmée kwam mij 1x halen uit mijn kamer dat ik mee naar beneden moest om met haar te gaan spelen. Soms vraag ik me af in hoe vere haden ze het door dat ik weg ging?? Savonds gingen we met ze allen uit eten bij de Turk. Heb daar heerlijk gegeten. Toch altijd nog een vak appart met Ruben en Esmée want blijven zitten is toch soms wel moeilijk. Tijdens het eten had ik een paar kadotjes mee genomen om aan de familie te geven. Voor Ruben en Esmée regenlaarsjes en regenjasje en voor Steve en Inge een fotoboek van de kinderen van de foto's van het hele jaar door die ik had gemaakt. (zie ook de foto's) Ze vonden dat helemaal leuk. Toen we naar huis gingen had Esmée het hele stuk gelopen! Dat is nog wel een eindje voor z'n klein meisje. Maar ze deed het super goed en vond het ook erg leuk. Daarna had ik ze nog even in bad gedaan en in bed gelegd en alvast afscheid een beetje genomen van hun. Dat was wel eventjes moeilijk. Je weet dat je ze nog wel een keertje ziet maar heb ze een jaar lang rond mij heen gehad was het toch wel een beetje moeilijk.  Daarna nog even benede gezeten en gekletst over de hele periode. Als je dan terug kijkt denk ik echt wat is de tijd hard gevlogen! Ook had ik nog een mooi kado gehad van Steve en Inge. :-)Het was een gezellig avondje met een paar moeilijke momenten.

Zaterdag terug met de boot. Heerlijk gerelaxt en genoten kwamen uitgerust thuis. Mijn vader en tante Jeannette stonden in Hoek van Holland om ons op te halen. Thuis was het huis een klein beetje versierd met allemaal hollandse acenten.

Later besefte ik het nog beter van ja het is nu over mijn au pair tijd daar. Ik ben nu niet voor een weekendje in Nederland. Mis de kids wel af en toe! Het is zo still hier in huis. Maar nu ik thuis ben beginnen de sollicitatiegesprekken ook.

Woensdag had ik een sollicitatie gesprek in Blijswijk bij Just Kiddies. Dat was wel spannend omdat ze nog meer sollicitanten hadden. Maar ik zou het zo snel mogelijk horen. Afgelopen dinsdag ben ik gebeld door ze en ik ben AANGENOMEN! Dat is wel erg snel gegaan. Ik zou die dag nog een sollicitatiegesprek hebben maar die heb ik afgezegt. Ben erg blij met me nieuwe baan. In oktober begin ik daar.

Ook heb ik de meeste van de familie weer gezien met de familiedag van de Opdammen of op het Feestje van Branko en Diane daar de Elstgeesten. Dat was erg gezellig!

Dit waren mijn Blogs! Ik heb het voor jullie met plezier gescheven.

Liefs Nina

1. Marry:
    25 september 2011
    En wij hebben de verhalen met plezier gelezen. Bedankt daarvoor.
    Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. en misschien op naar het volgende avontuur.

Kus voor Nina van Willem en Marry.
  2. T.Joke:
    25 september 2011
    Hoi Nina,
    Ook ik heb erg genoten van al je verslagen wat jij daar in Engeland mee hebt gemaakt. Ook kijk ik met veel plezier terug aan het weekendje Engeland. Heel veel succes met je baan hoor. Gr. en xjes T.Joke