Nieuwe Nederlandse vriendin er bij!!

26 oktober 2010 - Ware, Verenigd Koninkrijk

De week vloog weer voorbij op naar een weekendje waar ik wel naar uit keek. De kids weer een beetje in het ritme gekregen na alle feestjes.

Vrijdag middag ben ik naar Jessica Stam gegaan. Vanaf haar huis zijn we naar een pub gegaan waar we hadden gemeet met Jessica Sulkers want we gingen met elkaar naar de band van Dan kijken. Die moest optreden in de buurt van oxfordstreet. We wisten met ze alle de weg niet en gingen gezellig in de fietstaxi, wel leuk om een keer gedaan te hebben. Alleen onze taxidiver wist de weg niet... Aan al zijn mede taxifietsers ging hij de weg vragen. Toen waren we daar aangekomen erg gelaggen en het was gezellig. Leuk om het een keer gezien te hebben.

Zaterdag ging ik met Jessica Stam en een ander nederlands meisje Monique. Jessica had haar ontmoet via iemand van school. Toen gingen we met ze 3en naar de Tower of Londen. Daar zijn we naar binnen geweest en wezen kijken. Zag er wel mooi uit allemaal. Even naar de Juwels wezen kijken. Mochten daar helaas geen foto's van maken. Het was ook heel erg goed bewaakt. We moesten door dikke kluisdeuren heen en werden goed in de gaten gehouden. In de Tower of Londen hebben we zeker 2 uur rond gelopen. Lijkt net een klein stadje. Daarna zijn we met ze 3en naar Hammersmith gegaan daar een pub in gedoken om wat te eten en optijd naar Jessica haar huis gegaan om te relaxen. Waren best moe na zoon dag. Kost best wat engergie nog met het praten in het engels en alle indrukken. Het praten gaat wel beter maar kost nog wel een hoop energie.

Zondag ben ik nog even wezen shoppen met ze 3en hadden we weer gemeet bij Hammersmith. Daar is het ook wel leuk shoppen. Het is niet zo massaal als bij oxfordstreet. Gewoon gezellig druk dat is al leuk genoeg. Daarna ging ik naar huis en heb lekker niks meer gedaan. Even bijkomen van het weekend en me voorbereiden op een nieuwe week want ga donderdag naar Nederland toe!!!!!!

Ik kijk er nu wel naar uit om even weer naar huis te gaan. Eerst had ik er nog geen behoefte aan maar toen ik de kans kreeg dacht ik het is ook wel weer even gezellig om naar huis toe te gaan. Daar maar weer even de boel onveilig maken en laten weten dat ik er geweest ben.

Komende week waarschijnlijk een berichtje vanuit Nederland. Heb er zin in om lekker de hollandse dingen te eten!!!!!!!!

1. Det:
    27 oktober 2010
    En Nien, koffertje al gepakt? :-)

Gaaf hè dat je morgen heerlijk gaat genieten van je familie, lekkere Hollandse pot, andere lekkere dingen en gezelligheid! Goede reis alvast en héél veel plezier! Jammer dat we elkaar deze keer niet gaan zien, maar dat gaat in december vast wel lukken! Moedig ze goed aan hè zondag (maar dat duurt nog héél lang ;-) Maar als ze VELO niet inmaken vreet ik de HAJ1 tas op :-))) VEEL PLEZIER!!! Kus Det
  2. Nina:
    28 oktober 2010
    Ik ben benieuwd zondag wat de HAJ1 zal gaan doen... Ik laat het dan jullie natuurlijk even weten. Kan jij je alvast voorbereidien of je de tas kan gaan opeten of niet;)