Harry Potter

2 augustus 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Na een "normale" week werken. Het is vakantie tijd dus alle klasjes zijn afgelopen en word er meer gevraagd aan mijn creatieviteit wat we gaan doen. Om nou elke dag naar een speeltuin te gaan en met een paar ouders af te spreken om naar de speeltuin te gaan is ook niet leuk. Maar dat word het denk ik wel veel deze tijd. Wou dat het strand of een meertje in de buurt is. Waar ik lekker naar toe kan gaan met de kids. Lekker in het zand spelen enz. Maar helaas dat is ruim 5 kwartier rijden. Nu maar andere dingen verzinnen  voor met het mooie weer en soms minder mooie weer.

Vrijdag ben ik weer richting Londen gegaan. Had afgesproken met me nichtjes Jessica, Zoë en Noa om naar Harry Potter te gaan. Zoë en Noa zijn voor een weekje in Londen. Dat is erg leuk. Voor dat we naar Harry gingen nog even lekker chinees gegeten. Toen naar de film. Hele groote zaal, 2 verdiepingen en harry potter kon beginnen. Het was spannend en nu ook jammer dat er geen nieuwe meer komt. Ben namelijk wel benieuwd heo het met de kids van harry, hermelien en ron gaat op zweinstijn.

Zaterdag niet zo veel gedaan weer terug naar Ware en van de zon genoten. Zondag was ik met steve, inge en de kids mee gegaan naar Steve zijn ouders. Zijn vader was jarig en gingen daarvoor uit eten met de hele familie. Was erg gezellig en leuk om nog even de familie te zien. Het is waarschijnlijk de laatste keer dat ik ze zag voordat ik naar Nederland toe ga.

Nu weer een nieuwe week, nieuwe dingen verzinnen om te doen. Wil niet elke week het zelfde of elke keer naar speeltuintjes toe gaan. Hou van afwisseling:-)

tot de volgende blog!