Let's play Hockey

10 oktober 2010 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Dit weekend was het zo ver. Mijn eerste Hockey wedstrijd. Nooit gedacht dat ik dat ooit zo gaan spelen maar ag als ze geen handbal in de buurt hebben moet je toch wat anders proberen. De wedstrijd ging niet zo goed want we hebben verloren:-( Helaas maar ik snapte sommige dingen ook niet zo goed, ken niet echt de regels en deed af en toe maar wat. Was soms fijn om te horen als je iets wel goed deed... Het is vooral wennen aan spelen met een stick in je hand en dan nog de bal goed weg slaan... pfff dat is moeilijk als het gehaast moet. Voorlopig eerst nog maar eens wat vaker trainen en dan komt de rest van zelf.

Na de Hockey ben ik gezellig naar Jessica Stam gegaan. Helaas zat het openbaar vervoer zoals gewoonlijk weer eens niet mee. Altijd al die werkzaamheden in het weekend word ik toch niet zo vrolijk van. Maar na 2.5uur reizen was ik eindelijk bij haar. Toen zijn we s avonds gezellig naar Richmond gegaan opzoek naar een leuke Pub. Het uitgaan is hier anders dan in Nederland. Ze beginnen hier al om 8 uur en sluiten om half 1. Dus om 4 uur thuis komen is moeilijk, tenzij je goed verdwaald enz. Zondag (vandaag) zijn we naar Wimbledon geweest. Even bij de tennis gekeken een toerist uitgehangen. Maar hebben wel wat gezien niet zo veel want als je een rondleiding wou was je lang onder weg en moest je voor betalen.. Maar van de buitenkant zag het er al mooi uit. Misschien volgende keer met een wedstrijden daar?? De tijd vloog om en ging ik weer naar huis toe met de gedachte om weer zo lang onderweg te zijn. Nu ging ik vanaf Wimbledon en was ik er een stukje sneller thuis in 1 uur en 45 min. Dat zie ik liever is al lang genoeg dat reizen. Ondanks het lange reizen was het weekend onwijs gezellig!

Volgend weekend is de tweeling jarig!!! Dus een feestje hier in huis!

1. Det:
    16 oktober 2010
    Nou ....... van harte dan maar met de tweeling en maak er een gezellig feestje van! :-) Ik ga nu het mailtje dat ik je van de week stuurde vervolgen!

Doehoeiii

Kus Det