surprise!

15 juli 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Maandag begon mij dag al vroeg. Heel vroeg. Want ik ging me de familie mee naar Nederland toe. Een weekje vakantie voor mij. Dat bekende om 6 uur weg van huis om optijd bij de boot te zijn! Dat was wel moeilijk na z'n heerlijk/gezellig/leuk weekend. Maar ag op de boot dan maar weer slapen. De reis naar Nederland ging vrij snel. Was heerlijk rustig op het water, konde zonnen op het zonnedek! Het was gewoon heerlijk weer! Dus ook een tukkie gedaan in een hutje. In Nederland aangekomen brachten ze mij eerst naar huis toe:-) Maar niemand in Nederland wist dat ik kwam, was nog wel even spannend of ze thuis zijn of niet. Want had geen idee. Alleen dat ze wat zoude gaan klussen...

SURPISE!!! daar stond ik voor de deur. Lennart deed de deur open en geloofde en snapte het niet helemaal hoe ik daar nou in eens voor de deur kon staan. Toen me ouders nog. 1x hallo door het huis roepen en ze stonden bij de deur! Ze vonden het erg leuk, en zeker een erge verrassing. Want ze hadden nog niks door. Ook kwamen de kids even uit de auto en hadden ze nog een drankje gedaan hier. Het was een goede verrassing voor hun en erg leuk. Konden ze ook nog even de kids zien. Want die groeien hard. Er was alleen 1 probleem, ze hadden die ochtend het kleine kamertje leeggehaald en in mijn kamer gezet. Zodat ze die kamer konden opknappen. Dus dat werd mijn kamer weer leeghalen we bleven lekker bezig.

De verrassing is goed gelukt, ben nu nog lekker aan het genieten in Nederland tot maandag en dan weer terug naar Engeland. In de volgende blog komt wat ik hier allemaal gedaan heb voor leuks. (weet niet of klussen leuk is....)