Nederland en weekend londen.

26 juli 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Het is even geleden dat ik een blog heb gescheven. Heb het een beetje druk de laatste dagen. Naja maak het me zelf druk. Met allemaal sollicitatiebrieven schrijven enz. Dus bij deze een blog van 2 weken.

Ik ben geslaagd voor mijn curus engels wat ik hier volgde. Dus weer een certificaat/diploma er bij!

Het super weekje thuis. Het was heerlijk, af en toe helpen met klussen (hun aansturen:-)) Ze waren erg blij met mij!! Verder een gezellig drankje gedaan met een paar van de Boerinnen. Gewoon weer verder waar we gebleven waren! Het is bizar, maar wel erg leuk en fijn. Dagje gezellig op pad geweest met me broertje, En ook uit eten geweest met me ouders en ada en ed. Heerlijk grieken hmmm...... Verder niet al te veel gedaan in Nederland. Lekker relaxen en van het niet zulk leuke weer genoten. Helaas voor mij en de familie die in Nederland op vakantie waren.

Terug in de UK was het maar 3 dagen werken. Maar ook niet echt de hele dag alleen want Inge was nog thuis. Dus voor mij ook wel weer even makelijker. Was er wel blij mee want de kids waren een beetje uit het ritme. Alles weer opnieuw uittesten. Gelukkig na 2.5dag hadden we het ergeste weer gehad. Afgelopen weekend ben ik naar Jessica Stam gegaan. Haar laatste vrije weekend in Londen gevierd, vrijdag naar een club geweest en zaterdag door de city gelopen toen gegeten bij de Hems heerlijke patatje en friekendellen. Wat kan je er toch van genieten als je het lang niet kan eten. en uit einderlijk naar de musical Jersy boys geweest. Was erg leuk! het hele weekend wisten we niet precies wat we gingen doen en waar heen maar het was erg leuk en gezellig de verrassingen!

Zondag ben ik nog wezen hockeyen. Het was een oefenwedstrijdje om een beetje actief te blijven in de vakantie. Heb ik gewonnen:-) Ook was er dit weekend t/m vandaag Alyanne over om te kijken of ze mijn plek wil gaan vervangen als ik vertrek hier. Ik ben benieuwd of ik haar heb afgeschrikt met mijn werkzaamheden en drukke bezigheid. Of dat ze het super leuk vond. Ben benieuwd of ze met elkaar in zee gaan.

Nu is het wel saai dat ik alleen ben. 1 week gehad dat ik gezellig kon kletsen met iemand tijdens het werk. Maar nu heb ik de kids en zij gaan nu steeds meer woordjes zeggen het word leuker!

Tot de volgende blog!

1. T.Joke:
    27 juli 2011
    Hoi Nina,
    Gefeliciteerd hoor met het behalen van je diploma Engels. Nog veel plezier daar, de laatste weken in Engeland. Gr. en X jes