Sinterklaas? Wie is dat?

9 december 2010 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Hier in engeland kennen ze Sinterklaas en zwarte piet niet. Ruben en Esmée zijn ook nog te klein om het te begrijpen. Heb wel liedjes gezongen voor ze. Maar verder snapen ze het nog niet. Toen mijn moeder op bezoek was had ze een kleine zak mee genomen met een kleinigheidje er in voor ons.

Die hebben we niet op 5 december open gemaakt maar op 7 december. Toen was iedereen weer thuis s avonds en had niemand nachtdienst of iets op het werk. Dat was erg leuk toch nog een beetje Sinterklaas gevoel. Ook had ze pepernoten en kruidnoten mee genomen. Die hebben we hier heerlijk zitten opeten. Voor Steve en de kinderen was het de eerste keer maar vonden het erg lekker!! Esmée kon er van blijven eten!!!

Ook hier is sneeuw gevallen. Niet onwijs veel bij ons maar in het noorden en het zuiden van engeland is er veeeeeeeel meer gevallen. Het is niet alleen in nederland dat de treinen niet rijden als het gesneeuwd heeft hier ook. Maar ze blijven wel wat langer rijden... Als er een klein beetje ligt blijven de treinen nog gewoon rijden. Maar het is wel leuk de sneeuw alleen ik ga niet zo snel naar buiten met de kinderen.. want de wagen naar beneden gaat nog wel maar dan naar boven door de sneeuw is best zwaar en pittig dan.

Dit weekend ben ik aan het werk... Steve en Inge gaan een weekendje weg. Ga ik leuke dingen doen met de kinderen. Misschien naar het zwembad of naar de kinderboerderij. Het ligt aan het weer!

Dinsdag 21 december kom ik naar Nederland toe voor kerst en oud en nieuw thuis te vieren!! De tijd gaat zo hard. Want over 1.5 week is het al zo ver! Daar word ik elke keer aan herrinerd als ik naar de clubjes ga. die hebben ook allemaal een kerstvakantie. De meeste klasjes zijn deze week voor het laatst. Dus volgende week eens bedenken wat ik kan gaan doen!

Dit is even een kort blogje, ik vond het leuk om toch een klein beetje sint te vieren. Al mis ik het wel de gezellige avond met de boerinnen met alle surpises!! Maar ook de sfeer die in heel nederland hangt.

1. Det:
    9 december 2010
    GODVERRRRE Nien!

Had ik net een, naar mijn idee lekkere gezellige héle lange reactie naar je gestuurd (een soort mail zal ik maar zeggen) omdat dat er maar niet van komt door allerlei hulp waar ik met barroosters bij Gemini mee help, ben ik ineens alle tekst naar jou kwijt! :-(

(volgens mijn mannen logisch, omdat het dan waarschijnlijk teveel in 1 keer is, HALLOOOOOOO tis 2010 toch, hihi)

En nu kan deze tekst niet meer vinden :-(

Hopelijk heb jij het toch wel ontvangen, maar ik denk het niet! Heel jammer want het was ZO leuk, whahaha! Toch best echt wel hoor!;-)

Maar super bedankt voor je kerstkaart, het is onze eerste voor dit jaar des Heeren en dat terwijl TNT weer staakt! BOEHHHHHHH !!!

Ga ik je gewoon de rest dat ik schreef vertellen als we elkaar misschien binnenkort zien oké?

Zet nu deze tekst eerst in een kladblok en dan moet het wel goed gaan, zeggen Jan en Don! Laten we het hopen! ;-)

Lieve Nien, geniet verder flink daar en heerlijk dat je kerst met je èchte familie de feestdagen gaat vieren!!!

Liefs en een dikke kus van Det en mannen! xxx