Madame Tussauds

18 december 2010 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Tja wat ga je doen als nog een weekendje heb in Engeland voordat je naar Nederland gaat dinsdag... Nou gezellig met Jessica Stam, Femmie en Monique naar Madame Tusauds vandaag.

Vanmorgen was er bij mij geen sneeuw in Ware. Toen pakte ik de trein naar Londen toe en hoe dichter bij ik bij Londen kwam hoe witter het werd. In Londen had het vannacht goed gesneeuwd. Maar gelukkig reden de treinen nog wel en de ondergrondse! Toen ik aankwam bij de halte waar Monique woont kwamen vrij snel Jessica en Femmie ook aan met de ondergrondse en onder tussen kwam ook Monique. Even haar kamer gekeken waar zij woont. Zit er leuk uit voor in je eentje als tijdelijke woning.

Toen gingen we naar Madame Tussauds toe. Wij zijn hollanders dus met korting natuurlijk anders gingen we niet!! Anders betaal je net zo veel voor de Efteling om Madame Tussauds in te komen. Wie zouden er allemaal staan?? Hoe zou het opgezet zijn? Het was allemaal erg positief! Hebben veel gelaggen.

Even een foto maken met Will Smith, tja daar vlak bij stond een mevrouw met een fotocamera in haar hand om foto te maken. Dus wij nettjes wachten... Helaas maakte die vrouw geen foto want het was een beeld!! Sta je daar 2 min te wachten netjes op je buurt. De beelden zijn erg goed nagemaakt. Een paar foto's staan in het album van Madame Tussauds. Tja met sommige had ik niet gedagt dat ik daar ooit mee op de foto zou komen!

Er was ook nog een griezelstuk, soort spookhuis. Alle moed bij elkaar verzameld en we gingen er in. Het was af en toe een beetje gillen want de mensen komen op je af.

Later gingen we in een taxi een ritje maken, net als in de droomvlucht dat je zo langs van alles word rondgeleid. Dat was wel erg leuk om te zien. Het is veel uitgebreider dan ik had gedacht Madame Tussauds. Niet alleen maar beelden maar ook meer atractie.

Ik heb me goed gevermaakt vandaag en het was erg leuk! Hopelijk kan Femmie morgen naar Nederland vliegen. En kan ik hopelijk dinsdag met de trein naar de boot. Toen ik terug naar Ware ging lag er ook in Ware veel sneeuw. Dus morgen sleën en sneeuwballen gevecht?!?!?!

1. Sjaak en Carla:
    19 december 2010
    Ik ben een beetje jaloers op je!!! Had ook met Robby op de foto willen staan! :-)
    Ga alvast maar wennen aan de sneeuw, want hier ligt ook al een héél groot pak.
    Groetjes en tot dinsdag hè.
    xxx