rustig weekendje.

13 maart 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Na al mijn vele weekendjes weg en onder weg heb ik nu een weekend waar ik eigenlijk wijnig tot niks heb. Deze week werkte ik wat meer. Heb veel kunnen lachen om de kinderen. Ruben loopt nu los. Als we naar buiten gaan wil die lekker lopen in de speeltuin in plaas van op de schommel of van de glijbaan. Hij vind het heerlijk het lopen maar ook om lekker buiten te zijn! Esmée is nog een beetje voorzichtiger en loopt alleen nog maar aan de hand. Maar dat komt vast snel goed! Want zij verrast ons altijd, ineens kruipt ze en dan ineens staat ze los en ineens loopt ze straks los.

Zaterdag ben ik weer na een lange tijd een wedstrijd gaan spelen. Helaas heel erg dik verloren.... Maar het was wel weer fijn om een wedstrijd gespeeld te hebben. Da weet ik teminste waarvoor je traint. Daarna ging ik naar Jessica Sulkers toe haar nieuw kamer bekijken en om haar verjaardag alvast te vieren. Ze woont erg mooi in het centrum van Londen vlak bij liverpoolstreet waar ik altijd kom met de trein. Jippiee een keertje niet langer reizen dan 45 min naar iemand toe:-) Het was een heel erg gezellig avondje!! Maarja omdat ik met de trein terug ging zit je aan de stomme laatste trein vast die altijd te vroeg gaat..... Hij gaat al om 23.40 en als het gezellig is kan het gebeuren dat je wel eens te laat komt!! Ik misde me laatste trein!!!! op 1 minuut. Dat was best balen op dat moment. Ik zou inge nog smsen als ik in de trein zat, dat werd nu een smsje heb de trein gemist.
Ik had 2 opties:

1. De trein nemen en dan uitstappen bij het dichtbij zijnde treinstation en dan vanaf daar met een taxi of nachtbus(wat ze geloof niet kennen buiten londen)
  2. terug naar jessica gaan en daar pitten bij haar of haar huisgenoot. Had gewoon 2 slaapplekken!

Toen stuurde inge dat steve mij kwam oppikken van het dicht bij zijnde treinstation! Ik was erg blij dat ze dat wouden doen. Want wou toch wel erg genieten van het weekend niks doen, naja alles op orde brengen. Dus had ik die trein gepakt. Maar voelde me toch best lullig en schuldig dat ik de trein gemist had en dat zij mij nou kwamen oppikken.

Ik had wel erg genoten van het weekend niks doen! en alles op het gemakkie aan doen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jeannette:
    13 maart 2011
    Hoi Nina,

De trein gemist???? Dat kan iedereen overkomen.
    Alleen jammer dat het dan net de laatste trein is die je kon nemen. Maar alles lijkt weer opgelost.

Groetjes Jeannette