Richmond park

21 maart 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Het was een leuk gezellig af en toe een beetje druk, vertel ik verder op weekje.

Ging naar de normale clubjes met de kinderen. Daar buiten ook nog met een poolse moeder afgesproken en haar kind. Zijn we naar het parkje gegaan. Ruben wou de hele tijd gezellig rond lopen met vallen en opstaan. Met Esmée zijn we op de verschillende toestellen gegaan. Helaas loopt zij nog niet los. Donderdag gingen we in de ochtend naar Letchword daar een nederlandse vriendin oppikken met haar kind. Toen hadden we heerlijk bij mij thuis gelunchd en na het slaapje van de kids zijn we naar het International Café gegaan. Dat was daar erg leuk en gezellig. Al een beetje pasen gevierd. Je kan er maar niet vroeg genoeg bij zijn!! De kinderen hebben paaseiren geverfd. Ik nog wat geleerd over pasen in polen. Dat is toch overal iets anders. Want als je eieren kookt met uien er bij dan krijgen ze een andere kleur. Wist ik nog niet. Leer daar nog eens wat... Maar het was erg gezellig en de tijd vloog voorbij. Zo eindigde mijn werkweek weer. Tijd voor een heerlijk relax weekend.

Vrijdag was ik naar Jessica sulkers gegaan. Zijn we even de pub in gedoken. Het was super gezellig, beetje swingen enz. en was nu wel zo slim om daar te blijven slapen zodat ik niet weer me trein kon missen.

Zaterdag had ik met Femmie afgesproken en zijn we op de fiets naar het richmond park gegaan. Heerlijk is dat zeg om weer eens te fietsen. Iets anders dan lopen of met de bus/trein/tube. We waren naar het Richmond park gefietst. Heerlijk is dat daar werd daar helemaal ontspannen. Onwijs mooi natuurgebeid in Londen. Dan sta je dus ook oog in oog met de herten. Stond op 5 meter afstand op een gegeven moment. Maar ze blijven je aankijken waar je heen gegaat en of je geen foute beweging maakt. Ik heb daar genoten en we hebben mooie foto's gemaakt. Ze volgen spoedig als ik ze allemaal heb. Daarna zijn we nog even heerlijk wezen eten en toen ging ik weer naar huis. Zo ging het weekend weer hard en heb ik zondag lekker relax en helemaal niks gedaan. Dat is ook wel lekker om dat relax de nieuwe werkweek te beginnen.

Volgend weekend zijn mijn ouders der!! Ze komen gezellig hun verjaardag vieren bij mij!! Wij gaan zaterdag naar We Will Rock You! Het verslag komt als zij weg zijn. Ik heb er nu al zin in!

1. T.Joke:
    22 maart 2011
    Gefeliciteerd met je verjaardag van je vader!
    Het is iedere keer weer genieten om de berichtjes te lezen, jij geniet daar echt wel. Een heel fijn weekend met de ouders, en ik lees dan wel weer hoe het geweest is......Gr. T.Joke
  2. Jeannette:
    22 maart 2011
    Gefietst in Londen??? Dat wil ik best ook een keer doen. Had je na afloop geen zadelpijn?
    Ik wens je voor aankomend weekend veel plezier met Carla en Sjaak.

Groetjes Jeannette
  3. Nina:
    23 maart 2011
    ja gefietst in Londen. Dat is niet overal verstandig om te doen in Londen maar in de parken gaat het wel aardig.
    Ja ik had wel zadelpijn, maar dat kwam door de stomme zadels, zijn het zelfde als in NL