Paasvieringen.

10 april 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Deze week had ik 3 paasvieringen met de kinderen. Hier zijn ook de scholen 2 weken voor pasen gesloten dus ook alle clubjes. Om het af te sluiten voor pasen organiseren ze allemaal verschillende dingen.

Maandag had ik paasviering bij de Church. Eerst gingen we in de kerk wat zingen en werd er iets verteld over god. Best lastig is het om dan 2 kinderen rustig te houden. Maar het ging beter dan ik had verwacht. De kinderen hadde allemaal een muziek instrumentje gekregen zodat ze bij de liedjes gezellig veel herrie konden maken. Daarna gingen we snel een paasbakje in elkaar zetten en gingen we paaseiren zoeken. Kinderen van 17 maanden kunnen dat best goed:-) OOOO wat licht daar nou? Is dat een paasei en ze pakken het op en doen het in hun mandje. Ruben wou het mandje niet los laten en alleen maar mee blijven lopen. Het was erg leuk, weer een keertje iets anders.

Dinsdag heb ik altijd mimingtods met de kids. Een erg leuk muziek klasje. En je kan het vast wel raden ook daar was er een paasviering. Alle groepen bij elkaar wat zij doet gezellig met ze alle zingen, muziek maken en dansen. Toen we uitgezongen waren konden de kids nog lekker wat eten. Iedereen had iets mee gebracht. Zo kom je nog wel eens op  andere ideeën wat je de kids kan geven. Of waarvan ik geen idee had dat ze het hier hadden.

Donderdag gingen we naar Actiontods, lekker klimmen en klouteren. Daar zijn ze flink zoet mee altijd. Daar kwam een paashaas langs met een mandje met choco eitjes voor de kids. Het chocola was wel in trek bij ze alleen de paashaas, tja iets nieuws iets raars moeten ze nog een beetje aan wennen.

Zaterdag had ik de eerste BBQ!!! Ja ja het is hier nu al een paar dagen erg lekker weer!! Word al langzaam bruind hoop ik. Maar Jessica Sulkers was met mij mee gekomen vanuit Londen en bleef bij mij slapen. Wij gingen samen nog wat boodschappen doen voor de BBQ Want tja wat is dat nou zonder kruidenboter en pindasaus. NIKS! We gingen lekker zelf pindasaus en kruidenboter maken. Kan jullie vertellen het is super goed gelukt! Het smaakte heerlijk! Steve en Luke vonden het ook lekker, tja zij kennen het niet. Dus dat word nu vaker lekker pindasaus maken en af en toe lekker kruidenboter. Na de BBQ even een beetje uitbuiken en zijn we toch maar uitgegaan. Beetje laat als je rond 10 uur weg gaat voor de engelse begrippen. Maar het is ook lekker om nog even thuis te zitten en een drankje te doen en lekker gezellig kletsen. Toen gingen we even gezellig Ware en Hertford onveilig maken. Kan je wel zeggen het was een erg gezellig geslaagd avondje!!

Komende week heb ik veel leuke dingen gepland. Afgesproken met een paar van het Café en met nog een andere twin nanny om wat leuks te doen met de kids. Niet dat ik dan de hele dag gezellig alleen zit. Donderdag ga ik naar the lion king (als er nog kaartjes zijn proberen last minit stuk goedkoper) en anders word het een andere leuke musical! zaterdag hebben we Dutch Qeeunsday in Londen. Dus hoef koninginnendag niet te missen alleen is het helaas hier 2 weken te vroeg. Na het weekend kom ik al heel snel naar Nederland toe! Heb daar nu al weer zin in om iedereen weer eventjes te zien! Hoop jullie dan te zien!