Hollandse koninginnedag in Londen!

18 april 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Ja ja na een weekje hard werken mocht ik donderdag eerder weg! Want ik ging naar The Lion King toe!! ik had er erg veel zin in! Een lekkere afluiter van de week eigenlijk. Het was onwijs gaaf de musical! Heel erg mooi om te zien! Soms wist ik niet zo goed waar ik moest kijken. Want ze kwamen van alle kanten!Het hele theater heeft wel wat, wnat het was een beetje ouderwets. Met van die leuke kroonluchters enz. Maar ik had een top plek vlak naast het middenpad, kon ze af en toe aanraken. Ik kan zeggen ik heb daar ontzettend genoten! Het is zeker de moeite waard om hem een keertje te zien. Of wel vakker;-)

Vrijdag had ik afgesproken met Jessica Stam. Zij moest nog werken en zijn we met haar en de kids naar het Seince Museum geweest. Erg leuk is dat. Lijkt een beetje op Nemo in Amsterdam. Alleen deze is naar mijn idee groter. (normaal zou ik nooit zo veel en vaak naar museums gaan maar het is gratis dus dan maar een kijkje nemen) Grappig om de verschillende dingen te zien! Ook heb ik een copie van Lennart (broertje) gezien... Tja dat hoort er ook bij. Het verbaasde me wel dat hij er stond! Had het namelijk niet verwacht! Maar er is een hele hoop te doen en te zien. Allemaal proefjes en testen. Over wat voor persoon ben je. Wat doet dat. En natuurlijk allemaal spellen wat we konden doen. NOu heb me erg goed vermaakt daar! Toen we weg gingen hadden we nog niet alles gezein. Dat word nog een keertje langs gaan! Vond het wel een erg leuk museum.

Queensday!! Ja hier vieren we 2 weken van te voren hollandse koninginnedag! Het holland hous organisteerd dat! Het was erg grappig, je kon precies zien wie er echte hollanders waren en wie niet! Want hollanders waren oranje en gek verkleed! en liepen de polonese! De ander stonden er een beetje raar van te kijken. Ook liepen er zo veel toeristen op het plein die maakte van ons erg veel foto's. Die stonden er ook erg van te kijken wat we allemaal aan het doen waren en snapte er niet altijd iets van. Maar het was een erg geslaagde dag! Wat is het heerlijk als je vanaf oud en nieuw geen frikandel en patat en poffertjes enzo heb gegeten en vandaag was het allemaal in Londen! HMMMMMMM....Dat was lekker en heb er zeker van genoten!

Woensdag kom ik naar NEDERLAND!!!! Dan is ook mijn Verjaardag!! Ik kijk er al een beetje naar uit om weer even lekker in Nederland te zijn bij julile!

1. Ada:
    18 april 2011
    Wat ziet het er gezellie uit! Volgens mij is het leuker als de nederlandse queens-day.
    En ik zou ook wel eens willen weten wie die leuke boys zijn?????
    Gaan je weer snel zien. groetjes Ada.