Bristol!

3 april 2011 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Deze week was het weer een week die je niet kan plannen. Esmée werd ziek:-( Maar gelukkig gaat het nu weer een stuk beterder met haar. Daardoor bleef Inge ook 1 dag thuis en was ik alleen met Ruben op pad gegaan naar de playgroup. Dat is ook leuk en een stuk makkelijker met 1! Kan meer aandacht geven en beter helpen met al het klimmen en klauteren wat hij daar kon.

Helaas is het Hockeyseizoen hier al weer afgelopen! En begint het pas echt weer met trainingen en wedstrijden eind augustus!! Maar ze gaan nog wel proberen om wat oefen wedstrijden te organiseren om er toch nog actief te blijven. Moet nog zoeken wat ik dan ga doen om nog een beetje te sporten. Misschien naar de sportschool naar een groepje. Iemand nog een aanrader wat leuk is?

Toen het weekend was aangebroken ben ik zaterdag met Jessica en Femmie naar Bristol gegaan. En nee geen schoenen kopen! Het is net als Ware ook een plaats aan de west kust. We hadden een goedkope bus maatschappij gevonden die allemaal van die dingen deed om mensen ergens af te droppen. Soort van trein alleen dan als bus. We hadden een kleine kamer voor ons 3en er paste net aan 3 bedden in en konden net achter het bed staan. Meer ruimte was er niet. Maar groot genoeg voor 1 nachtje. Het is een erg leuk centrum, aan de ene kant een groot shopping gedeelte. Je kan daar erg leuk winkelen en aan de andere kant allemaal pub's en barren om lekker een drankje te doen.

We gingen een rondtour doen met een boot. Het weer was nog wel aardig en toch wat van de andere kant te zien van bristol. Want om nou overal naar toe te lopen was het ook weer niet. Savonds zijn we gezellig uit gegaan. En natuurlijk waren er weer veel vrijgezellenfeesten! of Sweet 16 enz. Maar Waar is Wallie was er ook weer! Zijn toch wel vaak de zelfde figuren die ik ben tegen gekomen. Zondag hadden we nog een poging gedaan om naar een mooie brug van Bristol te gaan. Alleen de poging hadden we halver wegen gestaakt. Te vreog uit de bus. Te ver lopen en anders Te laat voor de bus terug naar Londen.

Ik moet zeggen ik heb weer genoten van het weekendje! Even zondag nog naar huis gebeld want mama was toen jarig. Heb der verjaardag maar gezellig gevierd hier. Over 2 weken kom ik voor een paar dagen naar Nederland. Kijk er al een klein beetje naar uit. Maar heb nog wel 2 leuke weken voor de boeg, met paasviering op de playgroups, hollandse konningendag in Londen, naar de Lion king enz. Nog genoeg leuke dingen te doen voor dat ik naar Nederland kom. Hoop jullie dan weer te zien met mijn verjaardag!!