Oxford.

31 januari 2011 - Zoetermeer, Nederland

Dit weekend had ik gepland om naar Oxford te gaan met Jessica Stam, Jessica Sulkers en Femmie. Vond het makkelijk om met jessica en jessica te gaan. Hoef je maar 1x de naam te roepen:-)

Zaterdag ochtend hadden we afgesproken bij Victoria om op de bus (de oxford tube) naar Oxford. Wij jessica Stam, femmie en ik waren er al.. Belde Jessica sukers zij had zich verslapen en belde haar wakker. Zij kwam later maar ze kwam toch!! De busrit ging vrij snel vond ik. Toen we in Oxford waren moesten we nog zoeken waar we sliepen en Jessica oppikken bij het treinstation.. Waar is het??? Een winkel maar ingedoken om een kaartje van Oxford te kopen. Alles gevonden op de kaart en zijn gaan lopen. Toen we Jessica hadden opgepikt bij de trein zijn we gaan lopen naar de B&B. Sportief was het want het was zeker 20 min.... Oeps, misschien volgende keer 1tje dichter bij het centrum. De kamer zag er wel oke uit. Gelukkig hoefde we er alleen maar te slapen en zaten we niet een hele avond op de kamer. Na de spullen gedropt te hebben zijn we met de bus naar het centrum gegaan. Daar een beetje rond gelopen en daarna een pub ingedoken om lekker avondeten. Het was heerlijk. De tijd gaat dan snel en voor je het weet ga je richting B&B en duik je onderweg weer een pub in... Daar kwamen veel studentengroepen, allemaal verkleed.. We hadden een groepje Boeren, een groepje Golvers, een groepje Waar is WALLIEE (wie kent dat nog??) en nog een paar. Dat was wel leuk om te zien. Daarna dachten we op de goede weg naar huis te zitten.... maar haverwegen dagten we dit herkenen we niet..... OEPS we zijn helemaal de andere kant van de city op gelopen... Foutje. Dan maar een taxi die ons naar de B&B brengt.

Volgende ochtend een echt engels ontbijt werd geserveerd door chineezen... Was een apparte combi maar ja iedereen kan dat toch maken... Na het ontbijt hadde we uitgetjeckt en Jessica Sulkers weer op de bus terug gezet. Daarna waren wij nog met de mooie city sightseeing bus gegaan. Hop on en Hop off. Zijn bij een kasteel wezen kijken. mooi uitzicht over de stad. Het was best koud als je op het boven dek zat... maar dan zag je het allemaal wel beter... en konde we mooiere foto's maken. Na de tour en dat we wat eten voor de terug weg hadden ingeslagen zijn we weer met de oxford tube terug naar Londen gegaan. Waar ieder zijn eigen weg terug naar huis ging. Dat heb je als je niet bij elkaar woont, is wel ongezellig nog 1 uur alleen reizen maar ja het is niet anders. Muziekje op en boekje mee dan komt het wel goed!!

Voor komend weekend nog niet echt plannen. Denk dat ik zaterdag maar weer eens een wedstrijdje ga spelen na 2 weken niet. Verder weet ik het nog niet zo goed. Dus een verrassing waar de volgende blog over gaat......

1. Jessica Stam:
    1 februari 2011
    Boeruhhh!! Boeruhh!! Yeaaaah dude, It was amazing :)