Ontmoeten.

25 januari 2011 - Zoetermeer, Nederland

Zat al een tijdje van zijn hier wel andere au pairs in de omgeving. Maandag bij de church hoorde ik dat er op donderdag een International Café is. Dat daar ook wel een au pairs heen komen, maar ze komen niet elke week. Ik daar heen met de kids. Wou het toch wel even proberen. De mensen waren erg aardig. Er was iemand die op de kinderen letten zodat ik en alle andere ouders en mensen gewoon rustig konden praten. Wat een luxe was dat zeg! Dat was wel erg gezellig. Er zat ook nog een Nederlandse bij. Even lekker hollands gepraat met elkaar. De rest stond te kijken wat zeggen zij?

Ook hoorde ik van mijn leraar op school dat der ook een au pair in een ander klas zat. Via haar hebben we telefoonnummers uitgewisseld en heb ik contact met haar gezocht. Het is een duitse au pair en ze heet Valeria. Zaterdag had ik met haar afgesproken. Zouden naar haar huis gaan daar dan even een kopje thee doen. Dat was erg gezellig. Zij is erg aardig. Binne kort spreken we nog weer meer af. Want zij is vaak vrij overdag en ik niet, en op vrijdag ben ik vrij en dan gaat zij naar school toe.

Dit weekend ga ik met Jessica, Jessica en Femmie naar Oxford toe. Gaan we daar een gezellig weekendje van maken. Heb er al zin in!!!

Ook heb ik van me ouders gehoord dat zij eind maart naar mij toe komen om hun verjaardagen te vieren... Shit, kom ik neit onder uit...... Word toch maar wel kadotjes kopen..... Maar vind het ook wel leuk dat ze langs komen, gaan we er een groot feestje van maken!!

Ook komen de "Boerinnen" 20 mei naar Londen toe. Gaan we dan een gezellig weekend van maken en een hoop bij praten hoe alles gaat. Maar ook willen ze nog wat van Londen zien. Dus ook weer de toerist uit hangen!!

Er zijn nog een hoop andere leuke dingen waar ik nog naar uit heb te kijken! Nu eerst deze week en dit weekend.

1. Sjaak en Carla:
    26 januari 2011
    Wat een leuke foto's van de twins zijn het weer.
    Ennuh...... de familie weet nog van niets over onze verjaardagen vieren bij jou!!! Maar komt goed.
    We hebben er zin in.