kort berichtje

16 februari 2011 - Zoetermeer, Nederland

Even een kort berichtje over de afgelopen 2 weken. Heb niet zo veel veel gedaan in de weekenden of door de weeks nieuwe dingen.

Ben Bij het National museum geweest. Het gebouw ziet er van buiten super mooi uit!!! Binnen in was de tentoonstellingen ook erg leuk om te zien. Vooral veel dieren en kon door de aarde heen. Voelen hoe een aardbeving is, en hoe de gebouwen er er uit zien. Als je iets langer in Londen bent is dat wel een aanrader om heen te gaan. Erg leuk om te zien vond ik zelf.

Ook ben ik nog even bij Zöe op bezoek geweest. haar kamer even bekijken waar ze nu woont. Ziet er best leuk en aardig uit voor de engelse begrippen! Met alle smalle huisjes en iniminie kamers is dit een aardige kamer. Leuk om Zöe weer eens te zien.

Ruben is begonnen met lopen!!! hij loopt een paar pasjes los!! worden er langzaam meer. Maar hij doet het echt alleen als hij er zin in heeft! Hopelijk gaat het snel wat worden met het lopen word het alleen maar leuker als we naar de speeltuin gaan.

Afgelopen zaterdag ben ik met Jessica en Femmie naar het British museum geweest. Staat allemaal in de boekjes die je over Londen kan halen bij de top 10 van museums. Maar daar was geen DROL aan. Het gebouw zag er wel weer erg mooi uit. Maar er was niks te doen dan alleen maar kijken naar pottjes, pannetjes, tegeltjes en nog meer oude rotzooi. (ik weet het beetje cultuurbabaar) Maar er was verder ook wijnig te doen waardoor het niet zo aantrekkelijk was. Alles zat achter glas konden niks aanraken. En tja 20 minuten naar een standbeeld kijken doe we ook niet.....

De komende weekenden/weken komen er leuke dingen aan!!

19 en 20 feb. NewCastle

23 t/m 27 feb. Lennart komt over!

4 t/m 6 maart Glasgow

26 t/m 28 maart Papa en mama komen over!

2 en 3 april Bristol

20 April JARIG!!!!! en terug naar NL voor een weekje Dinsdag na pasen terug

1. Marry:
    16 februari 2011
    Altijd weer leuk om de berichtjes te lezen. Zo blijven wij toch een beetje bij. Bedankt.
    Ik heb tegenwoordig ook een blog. Ja, we bloggen wat af.

Groetjes en kus van Marry
  2. Jeannette:
    21 februari 2011
    Hoi Nina,

Heb je een leuk weekend gehad in New Castle?
    Ik wens je alvast veel plezier met Lennart.
    En hem niet te veel verwennen......

Groetjes Jeannette