Plannen!

14 januari 2011 - Zoetermeer, Nederland

tja, het nieuwe jaar is begonnen en iedereen maakt vaak voornemens voor het nieuwe jaar. Dat had ik ook! Ik wil namelijk ook wat meer zien van engeland dan alleen de omgeving bij mij en Londen.

Nu ga ik 19 Februari met Jessica en Jessica naar New Castle! We gaan daar voor een weekendje heen kijken wat daar te beleven valt in het noorden. Waarschijnlijk een groot taal probleem dat we ze niet kunnen verstaan door het sterke acent wat ze daar hebben. Dat word nog wat! Maar ik kijk er nu al naar uit!!

Woensdag 23 Februari komt Lennart (broertje) naar mij toe! Gaan we er een gezellige super lang weekend van maken! Hij heeft al een lijstje op gegeven waar hij graag naar toe wilt gaan... Weet neit of ik het allemaal leuk vind maar Het is voetbalstadions bezoeken. nou 1 vind ik wel leuk. Maar weet niet of ik er 5 leuk vind in Londen. Maar zie dan wel andere stukjes weer van de stad. Want het licht niet echt in het centrum. Het worden vast een paar gezellige dagen!

Ik ga 9 maart met school naar de musical The Lion King! Dat was erg toevallig dat ik die mogelijkheid kreeg. Want ik wou daar al naar toe gaan. Had het als kerstkadotje gekregen maar wist nog niet wanneer en met wie. Maar nu ga ik gezellig met school er naar toe.

Ik ga met het paasweekend met de HAJ en HBJ mee naar Hamburg voor een internationaal handbal toernooi!! Kan ik lennart weer zien handballen. Elke keer als ik kwam was er wel iets aan de hand. Maar nu ben ik er een heel toernooi. De oliebollenactie had ik al mee geholpen, waren veel oliebollen en ze smaakte erg lekker!! Het word vast weer een gezellig toernooi net als de vorige.

Dit zijn de plannen die ik tot nu toe al heb gemaakt. Maar er komen vast nog meer bij. Voor het paasweekend en na het paasweekend. Voor dit weekend ga ik weer een keer hockeyen. Dat gaat niet zo vaak een wedstrijd spelen als ik elk weekend weg ben. En anders werden de wedstrijden afgelast omdat het veld bevroren was. Tja heb je als het buiten is.