Nederland!

3 november 2010 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Na 8 weken weer terug naar Nederland! Even een weekendje bijkomen of super moe teurg? Nou het is een beetje bijkomen maar niet helemaal. Zo veel dingen wat je kan doen als je dan weer terug ben. Gelukkig had ik niet van te voren het weekend helemaal vol gepland.

Vrijdag was ik gezellig eerst met mijn moeder naar de markt en de dorpstraat geweest. Even gezellig beetje winkels kijken enz. Natuurlijk ook bijkletsen. Toen was ik s middags even langs het Zwanennest geweest. Even daar gedag zeggen. Voor sommige kinderen was het weer heel erg normaal dat ik er was en vroegen van alles aan mij. s avonds kwamen Ada en Ed en Jeannete nog gezellig langs even een bakkie drinken. Mij weer even zien en de verhalen horen. Zo vertel je de verhalen minder vaak.

Zaterdag was ik even langs Lonneke en Steef geweest even hun nieuwe appartement wezen bewonderen. Waar zij nog druk aan het klussen in zijn! Maar het word erg mooi. Ziet er toch anders uit dan op de foto's nu heb ik er ook meer een idee bij hoe de kamers enz lopen. Dat zag je niet zo goed vanaf de foto's. Weer even gezellig bijgeklets ondertussen. Zal de volgende keer als ik langs kom het huis af zijn?!?!?

Zondag ben ik nog even met me broertje mee geweest naar zijn Handbalwedstrijd! Even het oude team aanmoedigen wat ik had begeleid vorig jaar. Leuk om het weer te zien spelen. Toen hoorde ik ook dit weekend dat ze weer met pasen op toernooi gaan naar Hamburg! Dus ze gaan weer acties houden. Een paar bekende die ze al 2x hebben gedaan zoals de oliebollen verkopen. Ik ben benieuwd!!!!

Maandag ben ik even gezellig langs de oude buurtjes geweest. Even wezen kijken in hun tijdelijke huis. Dat zag er ook mooi uit. Weer een beetje bij gekletst hoe het gaat met het nieuwe huis enz. Daarna nog even met Feike wat gedronken in de stad. Was erg gezellig! Speciaal ben ik toen savonds voor Lennart(broertje) hem gaan weg brengen naar de training. Voor zijn traditie. Hij was bang dat die nu helemaal verbroken zou zijn als ik dan terug was. Geloof dat hij mij toch wel miste..... Maar zal hij het zelf bekennen???

Dinsdag was ik nog even snel wat boodschappen gedaan voor wat ik mee zou nemen naar engeland en lekker geluncht met me mama:-) Heb nu hier ook weer wat hollandse dingen zoals hagelslag!!

Ik heb het erg naar mijn zin gehad. De tijd vliegt om van zoon lang weekend. Voor ik het wist stond ik weer op Schiphol met mijn koffer voor de terug weg naar de UK.

Komend weekend heb ik een Girls weekend met Jessica en Zoe. Het weekend er na gezellig naar Centerparks in Engeland. Dus komen nog leuke wekendjes aan!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. lonneke:
    3 november 2010
    hey nien!
    leuk dat je het zo leuk vond om langs te komen! ik vond het ook erg gezellig!
    en de volgende keer is het zeker af!! (yn)
    hihi!!

enjoy!
  2. Sjaak:
    3 november 2010
    Hallo Nina,
    ik geloof ook niet dat Lennart het zal toegeven dat hij je mist ! maar.....hij doet het wel hoor al was het enkel al jouw taxi.
    Ja, je was vlugger op schiphol dan ik weer thuis met die file's.
    xxx
  3. Jeannette:
    17 november 2010
    Hoi Nina,

Leuke foto's van het weekendje weg. Volgens mij zit de kerstsfeer er al aardig in. Nog een weekje wachten en dan is het voor Carla, Joke, Ada en mij ook zover.

Groetjes Jeannette