NewCastle!

22 februari 2011 - Gateshead, Verenigd Koninkrijk

Heb er weer een top super gezellig weekend op zitten in NewCastle! Wij (jessica Stam en Jessica Sulkers en ik) hebben veel gelaggen om stomme dingen/fouten die wij hadden gemaakt....

Omdat wij al op zaterdag ochtend om 7 uur vlogen zijn we de nacht er voor naar een hotel gegaan bij Stanted. Het kamer nummer was 276! Maar ik en de rest liepen naar kamernummer 267 en proberen daar naar binnen te komen... Dat werkte niet en het lukte maar niet. Nog maar eens goed kijken of we bij het goede kamernummerstonden. OEPSSS had de nummers omgedraaid. Zo begon het al! De kamer zag er mooi uit. Helaas was er 1 bedbank. Wat voor geen meter lekker lag want het ding was gewoon kapot.

De volgende ochtend ging om 4 uur al weer de wekker. Jippiee!! een uurtje langer was ook niet verkeerd geweest. Maar het viel nog best mee hoe makkelijk ik uit bed kon komen. Er ging een pendelbusje naar het vliegveld. We waren op tijd bij het vliegveld en het liep daar allemaal zeer vluch. Geen vertraging dus we landen al om 8 uur sochtends in New Castle!!!! Wat doe je dan, zoeken hoe je met de Metro naar het hotel komt. Rond half 10 waren we bij het hotel om onze tassen te droppen. Maar we hadden veel geluk en konden gelijk al de kamer op. Even relaxen. TV gekeken, liggen, jammer genoeg niet in slaapgevallen. Maar wel even lekker gerust. Daarna zijn we naar het centrum gegaan. Een groot winkelgedeelte. Erg groot. Daar bestaat de helft van het centrum uit. winkel in winkel uit. Na dat we klaar waren daar gingen we weer even terug om ons klaar te maken voor de avond. Want we hadden gehoord dat er 1 straat was met restaurants/bars/pubs/clubs. Daar moest je benede beginnen en dan de heuvel op lopen (is makkelijker als je wat gedronken heb) Wij vragen waar die straat was en hadden daar heerlijk pizza gegeten bij de Italiaan. Daarna gingen we naar een club/pub. Wij even praten met de beveilinging omdat er net wat was gebuerd vlak bij. Is dat altijd zo. Vaak wel, maar daar is een nieuwe disco buiten.... Toen bleken we boven aan begonnen te zijn. op naar beneden en daar opnieuw beginnen. Een pub in. Erg gezellig, en later weer terug naar boven. Naar de zelfde club waar we hadden gepraat met de beveiliging. Wij hoefde niet in de rij te staan en ook neit entree te betalen. Dat was wel erg lucky! Daar een onwijs gezellige avond gehad. Heerlijk even los gegaan! Toen om 4 uur kwamen we weer bij het hotel, nou was blij dat ik om half 5 sliep. Toch wel lang een dag van 24 uur!!

Na een korte nacht gingen we nog wat bekijken in Newcastle. Het was niet groot het centrum dus waren ook weer snel klaar. Naar het stadion gelopen. Het was dat er een shop inzat anders liep je er zo voorbij. Dan weer heerlijk naar het vliegveld beetje gebroken en dat was een einde aan een gezellig top weekend!

Foto's komen zo snel mogelijk!

1. Marry:
    22 februari 2011
    Je hebt het weer prima naar je zin gehad.
    Groetjes.
    Marry.
  2. Ada:
    22 februari 2011
    Hoi Nina, Zo te lezen weer een gezellig weekend. Op naar de volgende! Veel plezier met je broer in Londen. Groetjes Ada.
  3. Marry:
    27 februari 2011
    Leuk zoveel foto's van jou en je broer. De jongere versie van Sjaak en Carla haha. Leuk te volgen hoor.
    Kus van Marry.
    O ja, Willem vond de voetbalfoto's erg leuk.