Girls Weekend

10 november 2010 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Afgelopen weekend had ik een Girls weekend van Jessica Sulkers. Haar vriendinnen en ook mijn nichtje Zoë kwamen naar Londen toe. Vrijdag avond ging ik weg op weg naar de meiden. Helaas zat het niet allemaal mee met het openbaarvervoer. Ook hier zijn er problemen dat ze niet altijd rijden. Licht dus niet alleen aan de NS in Nederland. Eindelijk aangekomen bij de hostel even de spullen neer zetten en toen naar beneden daar was een pub en hebben we daar de hele avond gezeten. Daar leerden we ook fransen kennen! Dat was erg gezellig.

Zaterdag ochtend gingen we weer vroeg uit bed om wat te zien van Londen. We waren naar Conven Garden geweest. Daar stonden veel mensen op straat als standbeeld of deden wat. Was wel erg leuk om te zien hoe zij daar hun geld mee verdienen. Daarna waren we nog even wezen kijken bij Piccedilly Circus geweest. Somige waren nog even in een paar atracties geweest op de mini kermis. Daarna gingen we nog even de Hems lekkere hollandse snaks eten. Heerlijk van genoten. Toen gingen we weer even terug naar de hostel en even voorslapen voor de avond. Gezellig uit met de Fransen. Het was nog een gedoe om wat te vinden waar we heen wouden gaan. Maar we moesten toen ineens toch weer meer betalen dus gingen we toch naar een andere pub weer. Het was een erg gezellige avond.

Toen ging zondag ochtend vroeg de wekker om de spullen in te pakken en weer optijd weg te gaan zodat de meiden het vliegtuig weer haalden. Het was erg gezellig en wijnig geslapen.

Deze week had ik ook kaarten ontvangen vanuit Nederland van Jeannette en Theo en  Lida. Erg leuk en  bedankt!

Ik ga me alvast voorbereiden op het weekendje centerparks. Zo wat spullen opzoeken en morgen lekkere appeltaartbakken! Jammiee nemen we me naar Centerparks!