Fotoboek!

5 oktober 2010 - Ware, Verenigd Koninkrijk

De tijd vliegt om ben nu al 1 maand in de UK. Heb het hier erg naar me zin. Afgelopen weekend ben ik met Jessica Sulkers op pad geweest. Gezellig naar de pub en een stukje Londen bekijken bij Dan. Helaas was ik toen zaterdag mijn portomonee verloren. Maar dat komt helemaal goed. Deze week even langs de ambasade en dan word het geregeld.

Ook was Inge haar moeder hier afgelopen week. Leuk om haar ook gezien te hebben dan heb ik er toch een beetje een idee bij wie het nou is als ze het er over heb.

Vandaag heb ik een fotoboekje ontvangen van mijn moeder!! Van het Geweldige afscheidsfeestje. Ik kijk er nog steeds met heel veel plezier op terug. Nu heb ik ook nog eens de foto's in een mooi fotoboek. Ben er erg blij mee!!!!!!!

Ook ben ik begonnen met sporten. Wou eerst gaan handballen hier. Maar helaas kennen ze dat niet hier in de buurt. Toen vertelde Steve dat er wel een hokey club in de buurt is. Dat ben ik gaan proberen vorige week. Vond het best wel leuk. Gezellig met andere meiden van mijn leeftijd. Dat maakt het wel wat leuker om wat vrienden ook in de buurt te hebben waar je door de weeks bijvoorbeeld mee kan afspreken. Nu ga ik vanavond kijken hoe de hokey gaat. Ken nog geen regels maar dat maakt niet uit als ik maar plezier er in heb. En anders kan ik altijd nog saai de sportschool in. Gezellig in me eentje gaan trainen of naar een clasje, maar welke dat is altijd moeilijk.

Ik zal eens kijken of ik weer is een paar foto's er op kan zetten. Van de omgeving of het huis wat nu goed als af is. Geen mannen meer over de vloer die komen klussen! Koffiejufrouw is over;-)

1. T.Joke:
    6 oktober 2010
    Ja, alweer 1 maand daar, en zo te lezen gaat het helemaal geweldig. Fijn voor je dat je daar nu ook "vrienden" maakt. Veel plezier hoor met je werk en het sporten.
    XXX en gr. T.Joke
  2. Jessica Stam:
    8 oktober 2010
    Wat leuk dat fotoboek!! Ik had van me broer een dvdtje gehad, met allemaal filmpjes van Rick erop. Erg leuk!!
  3. Sonny Grevelink:
    10 oktober 2010
    We willen foto's van hokey natuurlijk!!! :D

Mooi dat je het nog naar je zin hebt ondanks een aantal tegenslagen, wel een mooie glimlach op je nieuwe ID foto zetten he ;)