Autorijden!

22 november 2010 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Had het niet gedacht dat ik het hier ook zou gaan doen autorijden!! We hadden het er een paar keer over omdat ik niet echt ver kom met de kinderen alleen in de highstreet en de 2 kerken die er naast liggen, is het toch ooik fijn om net iets verder weg in Ware te kunnen komen om naar een action tods te gaan of even naar de kinderboerderij. Maandag was het dan zo ver! terug van centerparks alles was uitgeladen ging ik met Steve naar een grote parkeerplaats en ging daar een paar rondjes rijden om een beetje de auto te leren kennen. Ging best goed en snel een paar rondjes door Ware en Herdford gereden. Dit voeld echt heerlijk als of je heel veel meer vrijheid hebt. Na nog een paar keer rijden afgelopen week ga ik nu zelf alleen op pad met de auto naar de Hockey en andere dingen waar ik naar toe kan gaan met de kinderen.

Maar als je goed had gelezen was ik ook nog naar Center Parks geweest. Daar was ik heen gegaan met Steve en Inge en natuurlijk de Kinderen! Heerlijk genieten elke dag lekker gezwommen met ze allen in het zwembad. Erg gelaggen hoe Ruben en Esmée het vonden in het begin. Het hele park was om getoverd in een winter wonder land het zag er allemaal erg mooi en leuk uit! Daar was zelfs een Kerstman!! Tja hier kennen ze Sinterklaas niet maar gelukkig is hij mij niet vergeten en heeft hij mij hard horen zingen!!! :-)

Dit weekend was ik thuis gebleven. Inge was donderdag naar Nederland gegaan voor een weekend en ik had de kinderen 2 dagen voor mij alleen! Dag en Nacht!! Dat is wel hard werken, moest in het begin wennen met slapen want was bang dat ik ze niet zou horen als ze snachts wakker werden! Gelukkig waren ze niet wakker geworden en ging het goed:-) De 2de nacht ging veel beter voor mij en was ik er al aardig aan gewend. Zaterdag ochtend kwam Steve weer thuis uit zijn nachtdiensten en begon mijn weekend! Eerst even een hockey wedstrijd gespeeld. Helaas verloren met 2-0 maar we hadden wel goed gespeeld het waren lucky gaols voor de tegenparty.  Zondag was ik nog even wezen shoppen.. Even tijd voor me zelf en wat doen voor mij zelf. HEERLIJK!!!

Vrijdag komt mijn moeder over voor een weekend samen met Ada, Tante Joke en Jeannette!! Kijk er naar uit! Ben benieuwd wat zij er van vinden hier!!

1. Det:
    27 november 2010
    Heey stoere Nien,

Wat gaaf te lezen dat je het zo gezellig hebt aan de andere kant van de plas, en stoer hoor dat je daar nu ook aan het autorijden bent! Je hebt gelijk dat je dan natuurlijk veel meer vrijheid hebt, gaaf!

Wat een leuke foto's zeg!

Heerlijk dat je moeder en de andere dit weekend bij je zijn, uiteraard weer een super leuk weekend dus!

Wij zijn hier volop bezig met onze surprises! Ik ga zo aan een gedicht beginnen. Pfff, altijd lastig maar als het volgende week weer zover is helemaal gezellig! :-)

Geniet lekker verder daaro en ik stuur je binnenkort weer eens een gezellig mailtje want dat is TE lang geleden! :-(

Liefs en een dikke kus van Det de dichtpiet :-) xxx