Tijd vliegt om! Al weer 3 weken hier!

26 september 2010 - Ware, Verenigd Koninkrijk

De tijd vliegt erg snel om. Voor ik het weet is er een dag of een week voorbij.

Deze week was het weer een briefje van Jessica die ik had gepakt uit het bakje van de boerinnen.

Deze week was een drukke week. Inge is weer gaan werken dus ik heb de kids alleen op maandag, dinsdag en woensdag. Volgende week is het alleen maandag en dinsdag. Het echte werk is begonnen!!

Het was wel even meer nadenken voordat ik de deur uit ging van heb ik alles. Vergeet ik niks voor de kids. Maar dat is allemaal goed gegaan. Dinsdag was ik naar een clubje gegaan bij de kerk. Daar komen allemaal moeder met hun baby's en tolders. De kinderen kunnen dan spelen en de ouders met elkaar praten. Er zijn daar ook veel mensen die niet naar de kerk gaan maar het is er wel erg gezellig. De mensen waren heel erg aardig en hadden begrip voor mij dat ik niet alles snapte of dat ik het niet helemaal goed kon vertellen. Ook met de liedjes die aan het einde werde gezonen deden ze allemaal 2x voor mij omdat ik met de tweeling zat en niet alles bewegingen bij hun allebij kon doen.

Woensdag was ik voor het eerst alleen naar mimingtod geweest. De andere keren was Inge ook mee geweest. Dat ging heel erg geod. Zit daar nog een ouder met een tweeling dat is wel leuk. Even gezelllig met de kids muziek maken en liedjes zingen. na het slaapje van de kids kwamen de ouders van Steve even langs. Ik wist van niks. Ze stonden ineens binnen. Was wel gezellig. En savonds weer naar mijn cursus geweest. Ben benieuwd hoe het de komende weken gaat lopen. Deze week haden we nog niet veel gedaan omdat er weer nieuwe mensen/polen bij kwamen in de les.

Ben elke dag hier lekker bezig geweest. Ben nog een keer naar Harlow geweest naar Steve zijn werk even  kijken wat hij daar doet en waar die zit. Ben nog in Herdford geweest even winkels kijken wat er nou is zonder de kids. Want met de wagen kom je helaas niet veel winkels in omdat ze er niet voor zijn ingericht jammer genoeg.

Vandaag was ik met het gezin mee gegaan naar Camebridgs. Daar even wezen kijken en doen. Erg leuke stad om naar toe te gaan als het niet regent. Dat maakt het toch wel leuker om er naar toe te gaan en alles te kijken.

Was dit weekend gezellig thuis gebelven. Een beetje bijkomen van de hele week.

Zo vloog een week zo weer voorbij. Op naar de voglende. Woensdag komt inge haar moeder over naar de UK. Word vast gezellig. En morgen weer een nieuw briefje pakken van de boerinnen:-)

1. Jessica Stam:
    26 september 2010
    Tijd vliegt zeker! Goed genieten van alles! Ben benieuwd van wie je morgen het briefje trekt, liefs Jes