Windsdor en Camden

9 mei 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Het weekend is weer geweest en ik ben der weer op uitgegaan in het weekend. Dan is het ook weer tijd om een stukje voor jullie te schrijven hoe het was en wat ik heb gedaan.

Vrijdag ben ik naar Windsdor geweest, waar het kasteel van de queen staat. Ook komt daar Beatrix regelmatig en komt ze daar overnachten. Ik wou een bezoek brengen aan het kasteel alleen de queen was thuis, helaas niet gezien maar daardoor waren er delen afgezet en kon ik niet alles zien omdat er wat belangrijks was. Maar dat betekend dat ik er gewoon nog 1x heen ga. Want ik ben wel benieuwd naar de rest. Het lijkt net een klein mini dorpje waar ze in woont. Ze heeft een erg mooie tuin en der staat een cathadral en allemaal kleine huisjes voo andere belangrijke personen die der mogen wonen. Je komt daar niet zomaar te wonen. Daarvoor moet je wel wat gedaan hebben voor Engeland. Windsdor zelf is een leuk stadje met een rivier er door heen. Heerlijk kan je daar langs het water lopen en genieten. Het is ook allemaal een beetje ouder wets gebouwd. In het hele dorpje hangt een onwijs leuke sfeer. Het is zeker een aanrader om der een keer heen te gaan als je naar Engeland toe komt.

Zaterdag overdag heb ik lekker rustig aan gedaan en niet zo veel. S avonds had ik een feestje in de pub van Jagoda. We gingen karaoke. Wat een ramp is dat! Heb er wel om kunnen laggen maar zo makkelijk is het nog niet. Of wij waren niet zo goed.

Zondag had ik afgesproken met Femmie om naar Camden town te gaan. Daar heb je een grote markt met allemaal kraampjes die daar 7 dagen open zijn. Je kan het zo gek niet verzinnen maar het is er vast wel te vinden. Van eet tentjes tot tentjes met echte leren tassen, kleding tentjes tot massage tentjes ga zo maar door. Het was erg leuk en ga der zeker vaker naar toe. Alleen al omdat het grappig is om lekker rond te kijken en heerlijk te kunnen eten daar. Maar ook lekker te kunnen afdingen, daar moet je wel wat meer moeite voor doen maar het lukt wel. Kan zeggen dat ik een heel erg geslaagd weekend heb gehad en nu der heerlijk op terug kan kijken op mijn vrije dag.

Komend weekend mag ik gezellig werken met de lieve kids. Maar ga ook vast wel leuke dingen doen in de vrije tijd die ik heb.

Tot de volgende Blog!