Royal Wedding

5 mei 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Ja ja, afgelopen vrijdag was het eindelijk zo ver waar heel Engeland en vooral Londen in de ban voor was! De royal wedding van Kate en William!!! Dat was gewoon niet te missen hier! Iedereen kreeg vrij, tenzij je voor een stom bedrijf werkt (zoals voor de tubes/bussen/trein/tesco) dan moest je gewoon aan de bak.

Maar ik heb het een stukje thuis gevolgd. Had natuurlijk ook Maxima en Willem Alexander zien aankomen in de cathadral. Het echte moment dat ze Ja zijden heb ik niet gezien! Want toen was ik aan het lopen snel naar beneden naar de pub waar ik het zou gaan kijken met een vriendin. De kus was hier niet zo lang! maar 2 seconden. Je had dit ook wederom zo maar kunnen missen maar dat deed ik niet:-) Weet niet wie der heeft gekeken maar de vliegtuigen die over buckingham palice gingen zijn ook over Ware heen gevlogen. Ik hoorde ze iets eerder en later zag ik ze daar. Daarna was ik met haar naar Bischop stratford gegaan daar naar een park en een gezellige middag. Zo is een dag al wel weer snel voorbij.

Verder had ik dit weekend wijnig gedaan. Even bijkomen van het weekje Nederland. Dan valt het toch wel tegen als je gelijk weer aan de bak moet de volgende dag als je savonds laat aankomt.

Deze week had ik weer eens een hockey wedstrijd. Het seizoen is afgelopen. Nu word er een summer leauge georganiseerd en had ik me ook voor opgegeven en nu heb ik bijna elke week op een door de weekse avond een wedstrijd. Dat is wel leuk en houd me nog een beetje fit. Want van het vele sporten wat ik deed in Nederland doe ik hier niet zo veel meer. Ik heb geprobeerd de sportschool, maar na 5 weken was dat al weer over. Daarom ben ik wel blij dat ze van de hockey toch nog een summmer leuage is. Hopelijk win ik dan ook nog eens een wedstrijd want dat is nog niet zo makkelijk.

Het is bijna weer weekend en ga ik weer leuke dingen doen. Dat verhaal komt natuurlijk uiteraard weer na het weekend er aan!

1. Det:
    5 mei 2011
    Hoi Nien,

Onze Maxima is toch wel veel leuker dan die Engelse Kate toch? Wat een saaie, zuinige "doos" zeg! In Nederland vonden (vooral de mannen) haar zus zo leuk, HIHI! Heb je ook nog iets op TV meegekregen van onze Koninginnedag de dag daarna? Is dit zo ... dan snap je vast wat ik bedoel met toch wat meer spontaniteit van ons Koningshuis ;-) Je mist BTW NU op dit moment wel "DE DIJK" op t Stadhuisplein :-( Ach ... jij geniet vast daar weer van andere dingen! Veel plezier verder en geniet! Liefs met een dikke kus van Det xxx