Weekendje Nederland

29 juni 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Heerlijk na een weekje werken voor het weekend weer eventjes naar huis. De vlucht verliep erg snel vrijdag en was dan ook 20 min eerder. Wat je vaak aan vertraging heb. Dat betekende ook dat ik dit keer moest wachten op taxi mama die mij kwam ophalen. Maar dat is niet erg in de zon! Toen ben ik vrijdag avond naar de surpise party van Jill geweest. Want zij is geslaagd! Het was erg leuk om weer een paar opdammen te zien en het was erg gezellig!

Zaterdag heb ik een heerlijk relax dagje gehad. Even het stadshart in met mama, te veel leuke dingen zien maar daar heb ik nu nog niet zo veel aan. Komt wel weer als ik in Nederland ben. Daarna hebben we lennart geholpen met z'n nieuwe bed in elkaar zetten en zijn kamer te verbouwen. Kon niet zonder het inzicht van vrouwen....... Later zijn mama en ik nog naar Ada en Ed geweest. Even gezellig gekletst en geborreld. Thuis weer eens overheerlijke pannekoeken gegeten en gekletst met papa en mama over het einde van mijn au pair periode.

Zondag had ik Familiedag van de Elstgeesten! dat is altijd erg gezellig! Dit keer gingen we bowlen Ben geen eerste geworden en ook geen laaste! Tja hoeveelste plek dan wel? dat weet ik niet we hadden 5  banen bezet. Later gingen we een soort van wokken met een bol er in waar je weer op kon bakken. Maar het was erg lekker en gezellig. Ze hadden een beetje rekening met mij gehouden omdat ik savonds nog terug moest vliegen. Dat vond ik wel super fijn! Ik heb weer erg genoten en een beetje weer tot rust gekomen in Nederland en kon er dan ook weer tegen aan maandag.

Maandag had ik het gesprek met Steve in Inge over wanneer ik precies weg ga en mijn au pair tijd er bij hun op zit. Het liefst zien zij mij langer hier. Maar ik wil toch wel graag naar huis naar mijn lieve familie en vrienden. Ik kom dan ook 10 september naar huis samen met mama. Zij komt mij dan ophalen en helpen met sjouwen en laatste spullen pakken. Het gaat nu best wel hard de tijd. Niet zo lang meer. Dus vol op in de weekende leuke dingen doen en plannen! Maar ik blijf zeker genieten de laatste maandjes.

1. Det:
    30 juni 2011
    Heey Nien,

Super dat je weer zo genoten hebt afgelopen weekend met j fam i Holland! :-) Ik denk dat jij 3e was met bowlen whahaha! Echt wel een hele eer dat Inge en Steve je het liefst langer bij hun n d kindjes willen hebben! Kan het me voorstellen, heerlijk voor hun zo'n lief en gez Ninaatje in huis te hebben! Maar ook te begrijpen dat jij, na natuurlijk nu eerst nog ff n hele gave tijd bij hun, weer graag naar huis wilt! Geniet nog volop van je laatste maandjes als au pair in the UK!!! Liefs Det xxx
  2. Sjaak en Carla:
    15 juli 2011
    Het was écht een BIG BIG BIG SURPRISE !!!
    LOVE YOU xxx