familieweekend

10 juni 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Woensdag vloog ik weer voor het weekend terug naar Nederland. Met wat vertraging jammer genoeg. Op schiphol werd ik opgehaald door Lennart en Sandra en gingen we gelijk door naar de camping! Want we hadden familie weekend met de Elstgeesten. Heerlijk weer even thuis te zijn naja op de camping met de familie. Der was genoeg keus wat er gedaan kon worden dus heb me ook goed vermaakt. Het was super mooi weer ook dus dat maakte het alleen maar beter!

Donderdag ben ik (met een groot deel van de club) naar Burg Haamstede geweest even over de markt heen gelopen en smiddags kwam papa even langs en moest savonds weer naar huis. Arme man hij moest werken met hemelvaart. Dan was ik even in Nederland was hij er niet. Savonds zijn we met een paar naar het strand gelopen en hebben de zonsondergang gezien. 2x knipperen met je ogen en hij was onder. Heerlijk weer eventjes op het strand en dat het zo dicht bij is.

Vrijdag ben zijn we naar Vlissingen geweest. Even shoppen en ook gelijk inkopen doen voor de BBQ. Elk jaar doen we een BBQ met elkaar. Ook hadden we de verjaardag van Dana en gingen we gezellig sochtends met potten en pannen zingen en lang zal ze leven in kanon zingen! Ja het kan;-) Was wel moeilijk maar het lukte toch aardig goed. Ook kwam papa weer naar de camping en nu kon hij blijven:-) Klaar met werk en kon hij 2 dagen genieten op de camping.

Zaterdag nog even heerlijk wezen zwemmen en ook weer me spullen ingepakt. Want wou nog even een dagje thuis zijn om daar nog wat te kunnen doen. We wouden wachten tot na het avond eten want we gingen pannekoeken eten! Wachten op de pannekoeken van Ome Gerard! Hmmm... Het was erg gezellig op de camping en heb er heel erg van genoten om even "thuis" te zijn en dicht bij de familie. Dat maakte het afscheidnemen wel moeilijker.

Zondag nog even snel met Lennart mee geweest naar zijn wedstrijd. Helaas is hij geen kampioen geworden. Volgend jaar een nieuw team voor hem en nieuwe kanzen. Wie weet wat dat brengt. Daarna was ik nog even snel langs de oude buurtjes geweest om hun nieuwe huis te kijken. Dat was erg gezellig. Eigenlijk is zo een weekend te kort want wil graag meer doen maar daar is gewoon geen tijd voor. Dat komt dan weer als ik weer terug ben vanuit Engeland.

Deze blog is een beetje laat, maar der is van de week nog meer gebeurd. Ik had mijn Examen op school... Gelijk maandag middag had ik hem. Vond het wel spannend wnat had al die dagen nederlands gepraat, maar naar mijn idee ging het examen wel aardig goed. Maar het is nog wachten op de uitslag. Duurt vrij lang. 4 a 6 weken wachten. Ze houden mij(de hele klas) in spanning.

Morgen komen Femmie en Jessica naar Ware. Als het weer een beetje mee zit (droog) dan gaan we lekker BBQen. En der een gezellig relax weekend van maken.

1. Det:
    10 juni 2011
    Nien, Leuk hoor dat we elkaar zondag weer ff zagen en spraken! Idd jammer dat d HJA1 geen kampioen werd! Maar ach, wat doe je eraan? HELEMAAL NIETS!!! Ik weet zeker (na ons gesprekje zondag) dat jij toch heel blij bent dat je over een paar maandjes weer heerlijk vertrouwd in Nederland terug bent! Uiteraard wel met gemengde gevoelens! ;-} Nog héél veel plezier in Engeland met je leuke/lieve vriendje en vriendinnetje en hun ouders! Met hun blijf je, op welke manier dan ook, vast kontakt houden! Kan naar mijn idee niet anders! Geniet nog heerlijk daaro! Liefs met een dikke kus van Det xxx