BBQ

14 juni 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Na een paar slechte dagen werd het zaterdag toch weer wat lekkerder weer! Gelukkig maar want had met Jessica en Femmie afgesproken om te gaan BBQ zaterdag. Maar het was droog dat is al genoeg. Boodschappen gedaan, meiden opgehaald bij het station enz. Zij wonen nu tijdelijk in Londen en dan waar ik woon is toch een erg verschil met het drukke Londen want hier is het zo rustig.

Ze hadden voor mij nog kadotjes mee genomen. Alsnog voor mijn verjaardag. Het waren allemaal verschillende souveniers vanuit engeland/Londen. Dat was wel leuk want zelf heb ik eigenlijk nog wijnig tot geen souveniers. Komt nog wel! Niet te veel maar wel iets meer nog. We hadden mazzel want Luke ging voor ons de BBQ doen. en wij maakten lekker het stokbrood, satesaus (zelf gemaakt), fruitsalade enz allemaal klaar. Jessica en Dan kwamen ook nog even gezellig langs. Een tafel vol! Kids die het allemaal wel heel erg interesant vonden en niet zo erg bang waren voor nieuwe/niet vaak geziende gezichten maakte het toch allemaal wel wat makkelijker en gezelliger! We hadden heerlijk gegeten, natuurlijk had ik te veel gekocht en hadden we vandaag het restje opgemaakt op de BBQ.

Savonds waren we nog wezen stappen met ze 3en want Jessica en Dan gingen weer terug naar huis. Dat was gezellig. Zo vaak ga ik niet uit hier in de buurt bij mij! Het was beter gezegt mijn 3de keer!!

Zondag ben ik een beetje gaan rondrijden in de auto met ze om een beetje de omgeving te laten zien. Ik weet niet precies waar we allemaal geweest waren omdat er een weg was afgesloten was het rondje iets groter geworden. Het was super gezellig het weekend en heerlijk relaxt.

Op naar de volgende leuke dingen in het volgende weekend/week. Het is nu wel bedenken wat ik nog graag wil zien voordat ik weg ga. De tijd gaat hard want het is nog maar 3 maanden en dan ben ik weer terug.

1. femmie:
    14 juni 2011
    was indd heel erg leuk, bedankt voor dit weekendje wat voor mij even helemaal ontspannen was, vond 't heel erg gezellig bedankt!!
  2. Sjaak en Carla:
    14 juni 2011
    Hoi Nien,

Wat heerlijk om te lezen dat je met je vriendinnnen zo'n gezellig en lekker weekend hebt gehad.
    Je weet er steeds weer wat leuks van te maken.
    Blijf genieten hè.
    xxx
  3. Marry:
    15 juni 2011
    Hoi Nina,

Als jij net zo'n feestbeest bent als je moeder zit het wel goed met je.
    Groetjes.