De eerste week.

13 september 2010 - Ware, Verenigd Koninkrijk

De eerste week vloog voorbij. Ik heb veel gedaan samen met Inge.

Even wezen kijken in een tuincentrum, naar een muziek klasje geweest, naar Harlow geweest even shoppen voor de kids, naar school voor de test, babysensory, en wezen kijken waar mijn school is, dat is niet in Ware maar in Broxbourn. De test had ik wel in Ware gedaan maar daar doen ze niet aan avondcursussen.

Komende week ga ik met de kids naar het muziek klasje. Dat is erg leuk zingen ze allemaal engelse leidjes met instrumentjes er bij. Worde straks echt muziekanten! Dit blijf ik voorlopig ook doen met de kids elke week er naar toe.

Het babysensory was ook wel leuk alleen voor de kinderen ging alles heel erg snel. Er word niet zo veel heraald alleen de belleblaasmachine. Ook is daar elke week een ander thema. Maar wel leuk dat ze daar weer andere kids ook zien.

In het weekend was ik gezellig met Jessica Sulkers. Wij waren vrijdag avond naar Upminster gegaan waar Dan haar vriend woont. Daar waren we nog even naar een pub geweest even een drankje gedaan. Toen zaterdag waren wij naar Bedford gereden want daar woont zij bij haar au pair familie. De ouders van het gezin gingen er op uit en wij bleven bij de kids. Gezellig naar het park gegaan en naar de bieb zaterdag en toen overheerlijke pizza's gegeten! Toen de kids op bed lagen gingen wij lekker een filmpje kijken. S'nacht werden we jammer genoeg wakker gemaakt door een van de kids omdat die een  nachtmerrie had en de rest werd al om 7 uur wakker en dat op de zondag ochten!!! VEEEEEEELSTE  vroeg. De zon scheen dus weer lekker naar een park gegaan. Het weekend vloog voorbij en het was erg gezellig.

Deze week voor het eerst naar school hier. Ben benieuwd met hoe veel ik in een klas kom en met wie.

Ook deze week mocht ik een lief briefje uit de box halen die ik van mijn Lieve klasgenootjes de broerinnen gehad heb. Deze keer was die van Naomie. Gezellig als je komt buurten naoooom! Laat maar weten wanneer!

1. Jessica Stam:
    14 september 2010
    Nien, leuk verhaaltje! Succes deze week met school, spreken elkaar snel wel. Kus xx
  2. lonneke:
    zozo nien,
    nien zit niet stil daar ;)

have fun! X.
  3. Nina:
    14 september 2010
    Lekker bezig zijn! Genoeg te doen met de kids. Ze hebben hier zo veel clubjes en dingen wat je kan doen. Voorlopig zit ik allee stil als ze op bed liggen:)
  4. Marry:
    15 september 2010
    Veel bewegen is goed. Beter is als ze achter jou aanrennen als andersom!