Eerste dagen

7 september 2010 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Ik zit nu al 4 dagen hier in de UK. Het is wel even wennen dat de auto's links rijden in plaats van rechts.

Maar het gaat hier allemaal goed. Begin al aardig aan het ritme van de kids te wennen en hebben de afgelopen dagen al veel gedaan. Het weekend was mijn vader nog even gezellig mee om mij weg te brengen en wat van engeland te zien. Wij waren toen naar londen geweest in de Londen Eye en nog veeeeeeeeeeel meer gezien. Maar nog lang niet alles in londen. Het is daarvoor te groot.

Maandag is mijn vader weer naar huis gegaan. Maar voordat die naar huis ging moest ik eerst nog even naar school om te kijken wat voor niveau ik had voor engels en ik welke klas ik kom. Ik ga nu volgende week woensdag voor het eerst naar school voor engelse les. Gelukkig niet in uniform:-) eind van de middag gingen we mijn vader weg brengen naar het station. Toen begon het echte werk!! De weg leren kennen, waar kan ik wat vinden en het ritme van de kids.

Wij hebben hier al veel gedaan, gezorgd voor internet en een nieuwe engelse simkaart voor mijn telefoon. Dit is mijn engelse mobile nummer.

+447857470699

Dit is het nummer van de huis telefoon:

+441920464031

Morgen gaan we gezellig naar een muziek clubje toe kijken hoe de kids dat vinden.

1. Marry:
    8 september 2010
    Het avontuur is begonnen. Je feestje was erg gezellig.
    Nog een paar leuke frutsels en persoonlijke dingetjes in je kamer en hij wordt helemaal van jou.
    Veel pret.
    PS mooie foto's hoor.