Welkom!

31 juli 2010

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Sjaak en Carla:
    5 augustus 2010
    Hoi Nina,

Natuurlijk wil ik je berichtjes lezen over wat je in Engeland allemaal gaat beleven met Ruben en Esmee. Het wordt vast een hartistikke gaaf jaar.

Groetkussiesss
  2. Jeannette:
    22 augustus 2010
    Hoi Nina,

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen in Engeland.
    Je hebt alles al wel goed voorbereid.
    Je bent over een jaar weer een ervaring rijker.

Groetjes Jeannette
  3. Marry:
    22 augustus 2010
    Heee Nina, geweldig en natuurlijk wil ik je volgen. En bedenk dat Engeland heel dichtbij is. Heel veel plezier en veel reisgenot.

Kus van ons.
  4. Det:
    8 september 2010
    Heey Nina,

Wat leuk je reislog! Ben nu even aan het schuilen. Ik was aan het collecteren voor de KWF. Maar ineens, wat een pisweer :-( Maar ... dat komt wel weer goed ;-) Kon ik mooi ff dit berichtje plaatsen, zag je mail nu net. Ziet er gaaf uit zeg dat uitzicht vanuit je kamer! En wat een leuke frummeltjes waar je nu op past. Tenminste ... zo zien ze er dan uit, whahaha. Wordt vast een hele gezellige tijd daar! Lieve schat, geniet en we mailen hè! Ik ga weer. Dikke kus Det xxx