boerinnen weekend

23 mei 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Na maanden van der over te hebben met elkaar was het eindelijk zo ver! De meiden (Noamie, Kelly, Lisanne, Lonneke en Mandy) kwamen dit weekend over en verbleven met elkaar in Londen!

Vrijdag ochtend pikte ik alle meiden op van verschillende stations af, leuk om elkaar weer te zien en gingen verder waar we gebleven waren. Leek alsof we elkaar een week niet gezien hadden. Nadat we iedereen hadden opgepikt gingen we naar de hostel toe spullen gedropt en op naar Hammersmit daar kwam Jesscia ook naar toe. Toen waren we echt compleet. We waren gelijk wezen shoppen met elkaar in de primark toch een stukje rustiger hier dan in Nederland. Daarna weer terug naar de hostel en hadden we ons klaargemaakt voor de avond. Lekker tutten en nog een beetje rusten want s avonds gingen we naar The Lion King! Ik had weer kippenvel soms. Blijf het een erg mooie musical vinden. Heb daar en de andere ook erg van genoten. Daarna waren we wel allemaal bek af, want voor de gene die overvlogen was het vroeg dag en voor de rest moet ook nog wel aardig optijd uit bed dus waren we optijd het bedje ingedoken. NOg wel gekletst en gedaan dat hoort er toch bij.

Zaterdag zijn we met een sightseeing bus gegaan door londen. Het is vrij duur en weet nu ook zeker voor de volgende keer als er iemand over komt dat ik dat niet ga doen. Dan maar niet de informatie, om in de gewone bus te stappen kan net zo goed en dan kan je ook alles zien er er uit wanneer je wilt bij de bushalt. Maar als je het niet probeert weet je het niet. "Weer" een rondje gelopen bij de big ben, londen eye en westmister abby. Daarna met de boot gevaren richting tower bridge en daar nog rondgelopen en toen weer verder met de bus. Gezellig rondjes rijden door londen heen. Dat is wel een vak appart soms. Moet er niet aan denken om daar te gaan rijden. Nadat we ergens gegeten hadden gingen we even naar de hostel toe en daar ons omkleden en weer klaar maken voor de avond, uitgaan in Londen met elkaar. Toen we weg gingen ben ik eerst met Naomie en Kelly naar de big ben en londen eye en buckingham palice geweest omdat te kijken bij nacht/avond. Daarna waren wij ook weer de andere gaan opzoeken in TigerTiger. Het echte uitgaans leven hier in Engeland vind ik niet al te super. Klinkt misschien raar maar ze zijn hier al om 8 uur voordat ze naar de club gaan en zijn dan allemaal veel aantastelijker en meer opzoek naar iemand voor 1 nacht. Misschien is dat nu ook wel zo in Nederland maar dat had ik niet toen ik daar uit ging. Natuurlijk was ook daar dat er veel mensen verkleed er rond liepen voor vrijgezellefeesten enz. Het is hier in engeland zo normaal om dat een keer te doen. Misschien ga ik dat nog wel een andere keer doen. Wie weet. Maar na nog een geslaagde dag zag ik rond 4 uur mijn bedje en viel ik als een blok in slaap.

Helaas was het al weer zondag. Betekende laatste uren/laatste dag met elkaar in Londen. De meeste waren brak en bleven dan ook bij de hostel ik ging met Noamie en kelly naar de hammersmit en nog in hypark foto's maken. Beetje actief zijn anders werd het helemaal niks die dag en kon ik beter gelijk naar huis gaan. Ik was toen met Lissanne, Kelly en Noamie mee gegaan en heb ze afgedropt bij het treinstation. Betekend iedereen weer naar huis einde van een super leuk weekend! Ik heb daar erg van genoten en soms mis ik het ook wel een beetje!! Ondanks dat ik hier ook vriendinnen heb.

Komende week een rustig weekje/weekendje voor de boeg. Alvast me spullen een beetje pakken want die week er na ga ik op woensdag naar nederland toe. Gezellig met de familie op de camping en daar een paar leuke dagen hebben. Als ik dan terug kom heb ik gelijk die maandag middag mijn examen engels..... Spannend maar hopelijk komt het goed! Het is afwachten hoe streng ze zijn met oordelen en hoe ik engels spreek.

Tot de volgende blog!